Ga naar inhoud

wasmachine rammelt/ maakt herrie


keesie

Aanbevolen berichten

Er is iets tussen de trommel geraakt wat herrie maakt mij centrifugeren. Als de machine leeg is en je draait de trommel dan hoor je een schurend geluid. Er zit dan een object tegen de trommel. Langs achter is de trommel volledig dicht dus het moet er langs voren uit. Het is een candy wasmachine
Link naar reactie
Er is iets tussen de trommel geraakt wat herrie maakt mij centrifugeren. Als de machine leeg is en je draait de trommel dan hoor je een schurend geluid. Er zit dan een object tegen de trommel. Langs achter is de trommel volledig dicht dus het moet er langs voren uit. Het is een candy wasmachine
Link naar reactie
Je geeft geen type nummer. In de meeste gevallen zijn er maar 2 mogelijkheden. Of je haalt het verwarmings element er uit of je haalt de slang aan de onderzijde van de kuip los. Wat voor jou het simpelste is kan ik niet aangeven zonder type nummer. Kijk eerst eens met een zaklamp door de gaatjes van de tommel naar beneden wat je ziet liggen.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...