Ga naar inhoud

Videokaart naar de mallemoere?!?


Aanbevolen berichten

heey mensen Kheb een trieste mededeling...om de 30 min valt mijn beeldscherm uit (hij gata naar de stand-by stand) Ik heb gehoord dat dat waarschijnlijk aan mijn videokaart ligt Maar dat wete ik niet zeker Hoe kan ik dit controleren? Dit zijn mijn temperaturen die ik met het progje everst home kon vinden: zijn dit hoge temperaturen? mss lkigt het hier aan dat mijn videokaart niet meer doet: kheb dit via everst home opgezocht - moederbord : 42 graden - Aux : 38 graden - ST3160021A : 53 graden is dit oke? kHEB EEN ATi Radeon 9800PRO 128mb
Link naar reactie
Je kan dit controleren door deze plank in een andere computer te stoppen en kijken of je het dan nogsteeds krijgt. Eventueel kan je, als het niet szo makkelijk is iemand te vinden, zelf nog even een andere monitor erop zetten, op je eigen computer. Maar er zijn natuurlijk nog meer mogelijkheden dan je videokaart alleen.
Link naar reactie
[quote:409ad50f88="Sliciej"]jah met een andere monitor heb ik al geprobeerd.....dat levert hetzelfde op..dus nix maar zijn de temperaturen oke?[/quote:409ad50f88]Als een 'ST3160021A' een videokaarttempmeter is wat ik betwijfel (tenzij je een 360 core heb ofzo) is het niet echt verkeerd ofzo. Lijkt me niet dat 'ie van die temp al stuk gaat. Maar je moet toch even videokaart wisselen.
Link naar reactie
[quote:1fd9772c46="Sliciej"]hehe oke dan moet dus mijn videokaart kapot zijn ofnie? want anders weten ik niet waar het aan ligt[/quote:1fd9772c46] Misschien is het wel helemaal jouw videokaart niet. Probeer dus daarom iemand anders plank in jouw computer te doen, of andersom, en bekijk de resultaten. Edit: Ham, 2 keer is sdh me voor...
Link naar reactie
[quote:c3c671a773="Sliciej"]waar ligt het dan aan? Iets in mijn PC toch? Want hijs nog geen jaar oud dus nog goede garantie....[/quote:c3c671a773] *zucht* Ik ben toch geen waarzegger. Als je deze kaart bij die in iemand anders propt en er gebeurt niks, ligt het niet aan de kaart. Als je maat zijn kaart in die van jou zit en jij houdt het probleem, ligt het dus aan andere hardware.
Link naar reactie
[quote:ce67127c36="Sliciej"]maar die andere hardware valt dus ook onder de garantie want ik heb er nix ingestopt + aan gefrummeld Dus dan heb ik daar gewoon garantie op ofnie?[/quote:ce67127c36]Als je je PC in een keer ergens hebt gekocht: Nergens aan kloten, laat de winkelier het probleem maar oplossen.
Link naar reactie
[quote:d456c92c2f="Sliciej"]BTW ik mag mijn PC niet openmaken :S Mag niet van pap en mam kben 13 te gevaarlijk dat ie naar de klote gaat[/quote:d456c92c2f] Dat valt best mee hoor. Ik ben ook nog maar 15 en was op mn twaalfde al met zulke dingen bezig. Zolang je er voorzichtig mee omgaat kan er weinig gebeuren. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...