Ga naar inhoud

Ik zoek een oude driver (1998)


Aanbevolen berichten

Hoi Ik heb de driver nodig van een oude diamond multimedia kaart nodig. Ik kan em op internet nergens vinden omdat ik het type niet weet. Het is er al wel 1 met een fan van 5v en komt uit 1998 Op de kaart staan de volgende stickertje of tekst: Voorkant: * Diamond Multimedia * v1.20B 4803 Achter: * ACN 079 584 231 (dit is volgensmij het type) * Streepjescodes: S/N 448010005605, P/N23150160-401 * Mon fusion 16M SGRAM AGP Diamond Multimedia Systems Inc. * BM BM-401 Wie kan mij verder helpen met de goede driver voor deze grafische kaart? *Edit: Het is voor windows98
Link naar reactie
Nou, ik heb google helemaal uitgemest anders vroeg ik het hier niet 8) . Ik heb werkelijk alle nummers geprobeerd die op de grafische kaart stonden maar als ik drivers van diamond wil downloaden willen ze weten of het een speedstar, viper, stealth of monster is en dat kan ik echt nergens vinden. Is het nergens op de PC te zien? Hij doet namelijk wel maar dan installeert win98 het standaard VGA stuurprograma. En dan heeft ie een hele lage resolutie met maximaal 16 kleuren :( . Onder WinXP kon ie wel een resolutie aan van 1024x768. Maar Xp is dr af omdat het toch net iets te zwaar was. Misschien kan ik het ergens met het opstarten van de PC zien....
Link naar reactie
[quote:2e68d171bb="Big Boss(ink)"]Hoi * Mon fusion 16M SGRAM AGP Diamond Multimedia Systems Inc. *Edit: Het is voor windows98[/quote:2e68d171bb] dit wil volgens mij zeggen dat het om een diamont monster fusion gaat en dit is idd een voodoo banshee(beetje late reactie, maar ik las de post net pas)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...