Ga naar inhoud

welke video kaart moet ik hebben????


Aanbevolen berichten

ik ga de computer voor school en om te gamen eerst een lijstje met wat ik heb. - Asus A7N8X-E D.nForce2 - AMD Athlon XP 2600+ ("Barton") - harde schijven wil je niet weten bij elkaar 16 GB - memory moet ik nog kopen want had 96 mb maar dat was te oud en past niet - Grafische kaart was ook te oud en paste niet nu wil ik weten helemaal niets af van Grafische kaart af en wil ik dus wat informatie over Grafische kaart in het algemeen. of je nu een groot aantal geheugen moet hebben wil wel gamen. en memory waar moet je daar bij opletten want daar zit ook zn groot prijs verschil in gr
Link naar reactie
Voor hoeveelheid geheugen is een beetje een apart verhaal. Over het algemeen zou je denken dat meer geheugen sneller is, maar bij de kaarten lager dan de 9800pro zit er juist op de kaarten met 256mb geheugen langzamer geheugen op dan op de kaarten met minder geheugen.Dus bij de nieuwe kaarten kan je rustig 256 mb nemen. Voor de rest:FAQ :wink:
Link naar reactie
die harde schijven zijn waarschijnlijk heel traag, waardoor het laden van windows en gamelevesl waarschijnlijk heel traag zal gaan... Voor gamen is 512mb minmaal aan te raden. Als videokaart: heel laag budget: fx 5200/9200 Hoger budget: 9600xt goede gamekaart: 5900xt/9800pro. Nieuwste van nieuwste: 6800gt/x800pro mem kan dual channel. Maar je kunt denk ik beter een 9200 kopen en een snellere harde schijf, dan een 9800pro en die 16gig schijven houden.. Ga je nog overklokken?? Zo nee, is een a7n8x-x dan niet beter?? scheelt weer geld... Als je ook niet gaat klokken is PC2700 geheugen (ddr) voldoende. Geheugen heeft timings, hoe lager, hoe beter. Maar voor een niet overklokker zijn de goedkopere reepjes voldoende.
Link naar reactie
[quote:68af60cff3="NoepZor"] lol je hebt maar 16 gig aan ouwe schijven, en dan zon duur mobo :o[/quote:68af60cff3] Tsja, zeikgekje wilde al niet luisteren in onderstaande topic en heeft toch dat dure spul aangeschaft ... :lol: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=123461&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...