Ga naar inhoud

Camera naar pc?


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb veel film op mijn Sony digital handycam. Ik wil dit op mijn pc hebben, maar aangezien het geen digitale camera is is dat niet zo makkelijk. Mijn oplossing is mijn miroPCTV kaart. Ik gebruik miroTelevision om die kaart te "gebruiken". Maar hoe kan ik nou de "camerabeelden" afspelen op mijn pc. miroTelevision heeft de optie composite en S video. Wat voor kabeltje heb ik nodig?en hoe moet ik alles doen? Alvast bedankt voor hulp[/u]
Link naar reactie
je hebt een digital handicam, maar het is geen digitale camera :-? , of bedoel je dat deze geen firewire of usb aansluiting heeft? als je het via je tv kaart wilt doen zul je een tulpstekker of een s-videokabel moeten aansluiten op je camera en deze in de tv-kaart moeten prikken en verder moet je dan met de software instellen dat hij het beeld niet via de tuner krijgt maar via composite of s-video en dan kun je heel gemakkelijk opnemen :)
Link naar reactie
[quote:bff19980af="schoenie"]je hebt een digital handicam, maar het is geen digitale camera :-?[/quote:bff19980af] De TS heeft juist GEEN digitale handicam :wink:... EDIT: schoenie, je hebt gelijk, nou snap ik het ook niet meer... Wil de TS anders even aangeven om wat voor camera het gaat? :lol: Composite = geel stekkertje, S-video = stekkertje met 4 kleine pinnetjes. S-video biedt een hogere kwaliteit, zeker als je het resultaat op een DVD brandt, of gewoon op je computer bekijkt (op een VCD of SVCD is de kwaliteit niet bijster hoog)...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...