Ga naar inhoud

x800 pro , ati 9800 XT of GF 6800


Aanbevolen berichten

[quote:821827715f="midfield general"]Welke kaart is eigelijk het beste? de X800 pro, de ati 9800XT (256mb) of de GF6800? Is er een groot verschil tussen de 9800XT en de X800 pro?[/quote:821827715f] De 9800XT is van de vorige generatie kaarten, toen de allersnelste. Deze nieuwe kaarten zijn best wel sneller ja. de 6800 moet je niet vergelijken met de X800 Pro, want dan is de Pro natuurlijk sneller. Je moet de 6800GT vergelijken met de X800Pro
Link naar reactie
[quote:11f41ccb94="anoniem1001"]zeker weten de X800, ati heeft ten eerst altijd een beter beeld qualiteid. in spellen dus, kijk maar van dicht bij dan ken je het goed zien![/quote:11f41ccb94] O ja, is dat zo? heb je beide kaarten? Ik heb hier een 6800 GT, 6800Ultra en 2 X800 PRO kaarten, ik zie niet veel verschil als je de juiste instellingen gebruikt. Voor Image Quality maakt de keuze niet veel uit. de X800 PRO is de goedkoopste van de 4 top kaarten, die zou ik gewoon nemen. Ik ben zels nu de 6800GT en x800pro aan het testen en heb nog geen eind conclussie.
Link naar reactie
als de 9800 serie beter is qua beeldkwaliteit dan de 5900 serie, wil dat nog niet zeggen dat dat ook zo is bij de nieuwe kaarten van ati en nvidea... Waarop bazeer je die uitspraak?? Heb je een link naar een review of screenshots?? Die laatste 2 posts van jouw geven ook niet echt een beeld dat je al bijna volwassen bent. En lopen schelden met ziekten al helemaal. Mij doet het niet veel (hoewel mn oma er wel aan overleden is), maar van een klasgenoot was zn moeder door kanker overleden, en dat kan zoiets toch echt wel wat doen met je... Denk hier aub aan (ook op andere fora, is wel zo sociaal) En RD weet hier ongeveer het meeste van videokaarten af, dus wees maar gerust dat hij tot een goede eerlijke conclusie kan komen... En als je het niet met hem eens bent over het sluiten van topics, waarom ga je dan schelden en stuur je hem niet gewoon een PB en los je het samen op... Je kunt de gevolgen waarschijnlijk al raden...
Link naar reactie
[quote:10bf699395="anoniem1001"]heeft hij het recht om zomaar onderwerpen te sluiten!! ONdemocratisch, het is een vrij land nietwaar[/quote:10bf699395] Ja, alleen waarom hebben we hier in NL politie?? Ja, om te zorgen dat je niet zomaar alles kunt doen wat je zelf maar wilt. Je kunt nu vast wel raden waarom er moderators zijn op een forum... En waarom hij dicht ging, weet je zelf best wel....
Link naar reactie
[quote:6eb0603341="anoniem1001"]en since wanneer sluit jij mijn onderwerpen [color=red:6eb0603341]<knip door edmond>[/color:6eb0603341] ! :x[/quote:6eb0603341] en sinds waneer vind jij het normaal om met kanker te spotten en dan ook nog eens een mod uit te schelden :P (hoop een ip-ban voor je :P) (*pieeeeeeep*) maar goed. nvidia en ati zijn allebei goed, beeldkwaliteit maakt volgens mijn ogen niet echt uit.
Link naar reactie
@pcguy, klopt, alleen was het volgens mij bij de vorige generatie videokaarten (dus de 9800XT en FX5950 e.d) wel anders/ ik hoorde toen wel eens dat de meeste radeon kaarten net een iets beter beeldkwaliteit hadde dan de geforce kaarten. maar of dat waar is weet ik niet cker.. @anoniem1001: zou je aub ook nederlands willen typen i.p.v dat half engels/duits whatever??? leest een beetje lastig..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...