Ga naar inhoud

Geen Melding, Geen Beeld


Aanbevolen berichten

Nog een uur geleden was ik gewoon aan het photoshoppen, totdat het beeld bleef hangen en een paar seconden later volgde een reboot. De reboot bleef hangen en er was geen beeld. Mijn monitor lampje knipperde alsof er iets is was met de videokaart. Ik heb de bios gereset, maar geen success. Toen heb ik een PCI VGA kaart er in gezet en ik kon weer naar windows. Maar toen ik mijn 9800 XT er weer in had en opstarte, blijf het beeld weer uit. Ik kreeg ook geen VGA melding die ik normaal krijg als de VGA niet funtioneert. Ik hoop niet dat mijn 9800 het heeft begeven, want dat is alweer de tweede. Hoe kan ik er achter komen wat het begeven heeft?
Link naar reactie
[quote:fbb38666a3="igg"]Ik kan me vergissen, maar wanneer je je fsb opschroeft gaat je agp ws ook mee (of heb je de dividers ingesteld?) Misschien dat je kaart dat niet zo leuk vindt.[/quote:fbb38666a3] A7N8X-E Deluxe is dacht ik toch zo wel PCI/AGP locked. Maar ik denk gewoon dat die kaart naar de eeuwige overklokvelden is.
Link naar reactie
[quote:15a434d869="Interficior"][quote:15a434d869="igg"]Ik kan me vergissen, maar wanneer je je fsb opschroeft gaat je agp ws ook mee (of heb je de dividers ingesteld?) Misschien dat je kaart dat niet zo leuk vindt.[/quote:15a434d869] A7N8X-E Deluxe is dacht ik toch zo wel PCI/AGP locked. Maar ik denk gewoon dat die kaart naar de eeuwige overklokvelden is.[/quote:15a434d869]Hij was ondergeklokt voor 2D. Ik ben nu op zoek naar een goedkoop kaartje voor 2D, internetten, filmpjes etc... enige suggesties?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...