Ga naar inhoud

Welke videokaart moet ik kopen?


Aanbevolen berichten

[quote:380f1d08db="NoepZor"]Alternate heeft de Sapphire 9800Pro 128MB 256Bit!!!! voor 199 staan, die bezorgen ook aan huis :)[/quote:380f1d08db] Heren, Ik heb de Sapphire 9800Pro 128MB van 199 euro bij Alternate besteld. Als opmerking heb ik erbij gezet dat ik bovenstaand grafische kaart alleen wil ontvangen indien het om de 256-bit versie gaat. Na ongeveer 15 minuten werd ik door een medewerker van Alternate gebeld met de mededeling dat bovenstaand grafische kaart een 128-bit versie is en dat de 256-bit kaarten boven de 225 euro kosten!!! Ik heb mijn bestelling meteen geannuleerd.
Link naar reactie
Was dat diezelfde L. de Behanger van Alternate die NoepZor doodleuk verteld heeft dat het de 256bit!!!! versie was? :P En iedereen mij vertellen dat er nix mis is met Alternate ... Als de technische dienst of afdeling sales van een dergelijke grote PC-boer geen technische specificaties kan lezen is er dus echt wat mis met zo'n zaak ... :evil:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...