Ga naar inhoud

PoV GF FX 5600 XT Dualmonitor?


Aanbevolen berichten

Hallo mensen ik heb een goefrce fx 5600 XT met twee monitor uitgangen. De ene is analoog en de andere is digitaal. Kan ik ze allebei tegelijk gebruiken? Of kan ik er maar eentje gebruiken. In win98 krijg ik in de instellingen twee beeldschermen te zien waarvan ik het een en ander aan instellingen kan veranderen.
Link naar reactie
Volgens mij kun je daarmee best wel 2 monitoren op een kaart aansluiten. Ik kan dat ook met mijn kaart, maar dan TV en monitor. Ik krijg dan wel hetzelfde beeld op de TV en monitor. Je kunt ook instellen (als je de software van nVidia hebt) dat je scherm zeg maar in 2 stukken word verdeeld. Dus op het ene scherm zie he weer de andere helft van het bureablad etc. Maar dit is geloof ik alelen maar mogelijk met nVIdia kaarten en als je de software ervoor hebt. Aangezien je een nVidia hebt moet je alleen aan die software zien te komen (als die er nog niet op staat)
Link naar reactie
[quote:02dddbb9ac="FTPserver"]Maar dit is geloof ik alelen maar mogelijk met nVIdia kaarten en als je de software ervoor hebt.[/quote:02dddbb9ac] Dit werkt met alle dual head kaarten, dus ook met Ati's. De 5600XT is, als ik me niet vergis, een dual head kaart. Ik betwijfel alleen in hoeverre Windows 98 dit ondersteunt.
Link naar reactie
Je hebt dus al 2 monitoren op je pc aangesloten als ik je goed begrijp? Maar wat zie je dan? Als je Windows XP gebruikt kun je gewoon bij eigenschappen van beeldscherm onder de tab Instellingen verschillende instellingen kiezen met betrekking tot dual monitor opties. Ik gebruik zelf een Ati, ik weet dus niet wat je met nView kunt.
Link naar reactie
nee, ik heb er geen twee beeldschermen op aangesloten maar ben dat wel van plan als die dat ondersteunt. Ik heb van RD tehoren gekregen dat hij het wel zou moeten ondersteunen. 'k denk dat ik maar eens de normale nVidia drivers ga installeren en dan kijken of er meer instellingen zijn over dat dualmonitor gedoe.
Link naar reactie
Het werkt bijna het zelfde als een tv aansluiten op je videokaart, alleen nu doe 2 beeldschermen. je moet in dit gedeelte van de drivers wezen: [img:63be4b2f31]http://slashhead.homestead.com/files/TV/pics/NVIDIA_nview.jpg[/img:63be4b2f31] nView dus, maar ipv een tv sluit je 2 beeldschermen aan (dubbelbeeld, dualview)
Link naar reactie
Bij mij ziet het er als volgt uit. [img:c0bfb6b90e]http://home.planet.nl/~terzioglu/nvid.JPG[/img:c0bfb6b90e] Er staan wel een paar uitroeptekens na het installeren van de WDM drivers van NVIDIA. Hij geeft een foutcode 10. Apparaat kan niet gestart worden. Zie hieronder: [img:c0bfb6b90e]http://home.planet.nl/~terzi204/TEYFIK.JPG[/img:c0bfb6b90e] Ik weet niet of het daar aan ligt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...