Ga naar inhoud

Zilveren ring zit vast


Fons-4

Aanbevolen berichten

Sinds vandaag schuurt de wastrommel langs een voorwerp als deze ronddraait. Waarschijnlijk ligt er een zilveren ring in, deze is namelijk toevallig nergens meer te vinden. Ik heb al geprobeerd om er water in en uit te pompen, maar hij komt niet in de filter terecht. Kan een ring uberhaubt wel in het filter terecht komen, of is de afvoer te smal? Daarna heb ik het verwarmingselement los gehaald, maar ook hier zie ik ook niets liggen. Kan ik de wasmachine kantelen zodat de ring naar het verwarmingselement toe \\\'rolt\\\'? Het is namelijk nogal een werk om de wasmachine van zijn huidige plaats te tillen zodat ik hem kan kantelen, vandaar dat ik het hier even vraag voordat ik een hoop werk ga verzetten! Het gaat overigens om een AEG Lavamat 52840, Alvast bedankt!!
Link naar reactie
Bedankt voor je reactie Harry! Na een handdoeken was hoor ik de ring overigens niet meer schuren en aangezien hij nog steeds niet in het filter of bij het verwarmingselement ligt, ga ik dan de slang maar loshalen. Is dit een eenvoudige klus voor een leek, of zijn er nog specifieke zaken waar ik op moet letten?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...