Ga naar inhoud

Geen overdrive® op Ati Radeon 9600XT ??


Aanbevolen berichten

Wat ik hiervan weet : het hangt ervan af als er een bepaalde chip erop zit. Ik heb ook een spahhire 128 mb lite-retail van nov 2003 en geen TAB. Afgelopen za op de pcdumpdag heeft mijn zwager een Sapphire 128 mb (echter full retail) gekocht (155 eur) en ja DIE HAD DE TAB wel. Of het kan ook zo zijn dat de latere modellen het wel hebben. Bij club3d heb je ook niet per defintie die tab. Het wordt ermee leven denk ik :evil:
Link naar reactie
k , ik heb ook sapphire lite retail uit december 2003 , maar ik dacht dat elke 9600XT hardware monitoring had , staat ook in de FAQ hier op het forum , maar onder games wordt het geheugen op de achterzijde van m'n kaart zo warm , dat ik graag even wilde weten wat de temperaturen nou zijn , want volgens mij heb ik iets betere koeling nodig , ik heb al 2 casefans maar jah :S:S
Link naar reactie
In mijn kast zit er een case fan die op het zijpaneel zit, en die blaast dus recht op de agp-kaa rt en cpu (op die hoogte zit ie). Misschien helpt dat. Heb deze constuctie ook al bij een HP gezien. Lijkt me een goed idee, praktisch nadeel is dat als je het zijpaneel weghaalt je niet moet vergeten om het voedingskabeltje los te halen voor je de boel tegen een muur of zo zet.
Link naar reactie
de RV360 core en R360 core ondersteunen beiden Hardware Monitoring, echter de videokaart fabrikanten moeten wel gebruik maken van deze feature, dus bios en driver ondersteuning en bij het maken van de PCB rekening houden met hardware monitoring. Ik vind het raar dat bepaalde fabrikanten geen gebruik maken van de feature. Bij mijn Asus 9800XT werkt de feature niet met de gewone ATI drivers, ik moet er speciale ASUS Smart Doctor software voor instaleren voordat ik gebruik kan maken van hardware monitoring. Ik zou even te rade gaan of er speciale Software van Saphire is, neem eventueel contact op met Saphire.
Link naar reactie
aanvulling ook op comment RD : bij de full retail zat er in verg met lite-retail een HL2 coupon, Tom Raider (2X CD) EN een Utilty Disk (die hebben we [b:94f050e4b9]niet [/b:94f050e4b9]geinstalleerd) Zal deze utility nog bekijken en installeren, misschien dat ik dan wel een hardware monitoring op een of andere manier krijg.
Link naar reactie
[quote:f3bba4b418="GreyHornet"]dat spel zullen we ook nooit krijgen denk ik [/quote:f3bba4b418] /OT : denk dat denken jou sterkste punt niet is ;) Half-Life 3 ligt zelfs in de planning en valve heeft gezegd dat hl2 deze zomer uit komt :P *hier hoef je verder niet op te reageren* edit: mja duurt lang... afijn dat is met veel van die grote games de laatste tijd :-? shit hapens zullen we maar zeggen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...