Ga naar inhoud

21" monitor Dying ??


Aanbevolen berichten

Ik heb al enige jaren een 21" monitor. Maar sinds een week begint (af en toe) de boven en onderkant te "dansen" . :cry: Wat een rechte lijn zou moeten zijn (bovenin) danst van boven naar beneden (overdreven trilling) ... Betekend dit dat de monitor zijn einde nadert ?? Ik heb al de échte drivers van monitor geladen, maar probleem blijft .. PS. betreft wel een ontilbaar beestje van 10 jaar oud ... ThnX
Link naar reactie
[quote:d88925db2f="watcher46"]Probeer het aantal hrz te verlagen. Of probeer de degauss functie. Of resolutie verlagen. als dat niet helpt dan is hij aan zijn eind. dan moet je alvast een verhuiswagen bellen of ze hem naar het kerhof kunnen brengen. :lol: sterkte.[/quote:d88925db2f] ThnX Heb ik dus inderdaad allemaal al geprobeerd. Met frequentie (Hz) gespeeld, resolutie aangepast, driver geinstalleerd, DEgauss knop geprobeerd .. Niets van dit alles werkt .. :cry:
Link naar reactie
[quote:8e264403ba]Ik heb al enige jaren een 21" monitor. Maar sinds een week begint (af en toe) de boven en onderkant te "dansen" . Wat een rechte lijn zou moeten zijn (bovenin) danst van boven naar beneden (overdreven trilling) ... Betekend dit dat de monitor zijn einde nadert ?? Ik heb al de échte drivers van monitor geladen, maar probleem blijft .. PS. betreft wel een ontilbaar beestje van 10 jaar oud ... [/quote:8e264403ba]Paar maandjes geleden had ik dezelfde symptonen ook bij mijn 19" Iiyama, ff mailtje gestuurd en had binnen een maandje een gloednieuwe staan.
Link naar reactie
[quote:9728016338="watcher46"][quote:9728016338]PS. betreft wel een ontilbaar beestje van 10 jaar oud ... [/quote:9728016338] ik denk dat hij geen mailtje meer hoeft te sturen want volgens mij heeft hij geen garantie meer.[/quote:9728016338] <LOL> :roll: Meer dan 10 jaar ... (volgens mij uit '92 of '94) ....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...