Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

de Radeon 9800XXL is wel degelijk een ATI kaart echter aangepast door Medion, ik heb zelf geen idee wat de clock snelheden zijn van de kaart maar dat kan je controlerne met powerstrip (zie FAQ voor download link) Als je de Radeon 9800XXL weet over te klokken tot de waardes van een Radeon 9800XT is het nog geen XT omdat de XT een andere core en bios heeft en 256mb geheugen heeft. Echter overklokken kan je natuurlijk altijd proberen
Link naar reactie
De Core van mijn Medion(Ati)9800xxl heb ik gezet van 389 naar 412. Mem tond op 337.50 naar 364.50 Hij werkt nog steeds zonder problemen. Vraag mij alleen af of de standaard koeling niet moet worden aangepast. De kaart wordt wel behhorlijk warm, maar loopt niet vast. Spellen als mafia en need for speed draaien op de hoogste reolutie zonder problemen.
Link naar reactie
//offtopic ja, en dat had een vriend van mij.... Hij had iets gedaan bij zijn 9700 ( groot koelblok erop alles werkte) maar volgende dag dee hij het niet meer, dus hij had die normale koeler erop gezet en ging naar die winkel. Die hadden ofzo die koeler eraf gehaald en ze zagen aan de koelpasta dat hij eraf was geweest. ( gemengd met arctic cooler3) ..........................................................................................................
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...