Ga naar inhoud

welke grafische kaart?


Aanbevolen berichten

Ik ben van plan een nieuwe grafische kaart te kopen, want mijn oude (geforce4 mx420) kan de meeste spellen niet meer goed aan. Helaas is mijn budget niet zo groot dus zat ik te denken aan een kaart uit de middenklasse. (9600, fx5200, fx5600 etc.) Heeft er iemand raad/advies/tips voor mij? Mijn computer: Operating System: Microsoft Windows XP Processor: Intel Pentium® 4 @ 2.34 GHz 533Mhz FSB Memory: 1 Gb (2 x 512) Moederbor: Eentje van dell, weet niet welke Monitor: Dell LCD scherm Alvast bedankt! :)
Link naar reactie
Hier zijn talloze topics over te vinden. Gebruik anders eerst even de zoekfunctie om te kijken of je wat wijzer kan worden. Daarnaast moet je echt je budget geven, anders kan niemand er echt wat mee. Wat de één een goedkope (budget)kaart vindt, vindt een ander weer te duur. Het gaat erom wat jij vind. Als je in ieder geval maar geen SE kaart neemt, dat zijn tragere varianten. Ook nooit 256 MB nemen op een budgetkaart. Dat heeft alleen zin op de topkaarten van dit moment.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...