anoniem Geplaatst: 20 april 2004 Delen Geplaatst: 20 april 2004 In sommige games kan ik bij graphics de optie Z depth instellen op 16 of 24. Wat betekent dit? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2004 Bij een 16 bits kleurdiepte voor je games gebruik je een Z buffer depth van 16bits. Bij een 32 bits kleurdiepte gebruik je een Z buffer depth van 24 bits. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2004 quote van mezelf [quote:2f29fbb6a1]denk dat het eerder over de groote van de Z buffer gaat, dit zat d8 ik alleen in nvidia kaarten en het idee was dat deze van tevoren al ziet welke lichamen niet berekent hoeven te worden om zo een snellere fps te genereren (dignen achter een muur hoef je niet te berekenen bijvoorbeeld).[/quote:2f29fbb6a1] weet nie zeker maar had zoeits ooit gelezen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2004 [quote:ec0837dda4="Slashhead"]Bij een 16 bits kleurdiepte voor je games gebruik je een Z buffer depth van 16bits. Bij een 32 bits kleurdiepte gebruik je een Z buffer depth van 24 bits.[/quote:ec0837dda4] bedankt Slashhoofd Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen