Ga naar inhoud

GeForce fx 5800ultra


Aanbevolen berichten

Het geluid is niet erg. aero 7+ full, paar ventilators. Ik vind die herrie nooit zo erg.(als de kast op de grond staat, naast me beeldscherm is het iriitant) Wat zou een goede prijs zijn? En zijn er nog optimalisaties in de nieuwe ForceWare drivers? probleem is dat hij in flevoland woont en ik in zuid-holland
Link naar reactie
[quote:d9fc2e7b02="schoenie"]idd, want hij presteerd op niveau van de 9700 en met spellen als unreal tournament kan hij zelfs met de radeon 9800 meekomen, dus voor 140 euro is het een mooie kaart en als je goed tegen de herrie kan, die overigens pas erg wordt als je met 3d bezig bent.[/quote:d9fc2e7b02] No way, de Radeon 9700 pro was en is duidelijk beter als de FX5800ultra, in alles !! De fx5800u is denk de de belangrijkste reden dan de Geforce 6800(u) niet meer de naam FX draagt !!
Link naar reactie
nou ten eertste heb ik het over een 9700 en niet over de pro(effe lezen!) :wink: ten 2e kijk maar eens bij de vga charts die in de faq staat, dan zul je zien dat de r9700 pro niet bij alles beter is. En als hij beter is dan scheelt het niet eens zo veel dat je het zult merken. (ben zelf ook niet echt een nvidia-fan maar afgezien van de herrie is het geen slechte kaart, alleen stom dat ie maar 128-bits geheugen bandbreedte heeft, want met 256 zou hij denk ik zeker een stuk beter geweest zijn) dus voor 140 euro zou ik het gewoon doen als je het geld hebt, want hij is zeker sneller dan de 9600xt en de 5900xt verslaat hij ook meestal wel en die zijn ook nog eens duurder voor jou :)
Link naar reactie
Die gast van die FX5800ultra reageert niet meer...... maar heb nu iemand anders gemaild: hallo, Rick Ik heb de kaart nog, ik vroeg er zelf 170 voor maar iemand anders bood er 160 voor dus als jij er toch 170 voor bied is de kaart van jouw. Ik heb jammer genoeg geen foto van de 2 koelblokken maar ze werken kei goed na de flash bleef de temp. Van de kaart rond de 35 - 40 graden. De kaart zelf vraagt wel 1 PCI slot en een AGP slot wegens de koel blokken. De kaart werkt opzicht op een 350 of meer watt voeding helemaal perfect je krijgt de doos van een XFX geforcefx 5900. maar de kaart zelf is een Gainward geforcefx 5950 de snelheid van de kaart is aanzienlijk hoger geworden door de flash en is niet beschadig geraakt mhz in 3d mode = 400 - 950 mhz dus evensnel als een radeon 9800XT. De kaart zelf is 128mb. Maar veel verrandering tussen de 256mb versie is er niet. Ik hoop dat ik u genoeg informatie heb gegeven. een 9800 kan ik nergens goedkoop krijgen dus daar ga ik voor de geforce. Maar moet ik dit doen? core van 5950 is toch 475mhz?
Link naar reactie
De Radeon 9800 is flink sneller, ook al loopt deze kaart qua core en mem net zo snel, wil dat niet zeggen dat hij de spellen evengoed draait !! De radeon 9800 Pro is zelfs sneller dan een FX 5900 Ultra, vooral met dx9 spellen. Ik vind het zonde van je geld, voor 30 euro meer heb je een nieuwe snellere kaart !!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...