Ga naar inhoud

gforce4 mx460


Aanbevolen berichten

[quote:76c0b60e6c="flupeke"]Ik game regelmatig op mijn pc,int bijzonder call of duty nu mijn huidige videokaar een geforce4 mx 460 is wat aan de zwakke kant denk(spel blokkert veel) :-? ik kan iemand mij een goede prijslijke videokaart aaraden die hedendaagse spelen probleemloos aankan.[/quote:76c0b60e6c] als juh een aardig goeie wil koop je de Radeon9600Pro(of hoger) of de FX5600U(minimaal, maar liever de FX5700 of hoger die presteert veel beter in games) maar hoger is natuurlijk altijd beter, maar dit zijn budgetkaarten die toch goed presteren. :) de prijzen van beide kaarten verschillen nogal. De 9600Pro is trouwens beter dan de 5600U of je moet een hogere FX nemen zoals de 5700/5800 of hoger. Maar een snelle budget kaart van Nividia is tog wel de FX5900XT :lol: voor ongeveer 200 euro maar levert tog hele goeie prestaties en is ook goed te OCen, maar de Radeon 9800pro is ook maar 230 euro en dies nog beter dan de Fx5900XT(in sommige benchmarks :P ). Als je een kaart haalt neem er dan wel een met 128mb, die 256mb is alleen goed voor de 9800pro of de 9800xt(dus snelle kaarten) maar wat is je budget? anders kan ik je de snelste kaart wel gaan aansmeren edit: srry voor ut lange verhaal :D
Link naar reactie
Naam van besturingssysteem Microsoft Windows XP Home Edition Versie 5.1.2600 Service Pack 1 Build 2600 Fabrikant Microsoft Corporation Systeemnaam CYBER Systeemfabrikant System Manufacturer Systeemmodel System Name Systeemtype Op x86 gebaseerde pc Processor x86 Family 6 Model 6 Stepping 2 AuthenticAMD ~1670 Mhz BIOS-versie/datum Award Software, Inc. ASUS A7N266-C ACPI BIOS Rev 1003 001, 29-4-2002 SMBIOS-versie 2.3 Map van Windows C:\WINDOWS Systeemmap C:\WINDOWS\System32 Opstartapparaat \Device\HarddiskVolume1 Totaal fysiek geheugen 256,00 MB Beschikbaar fysiek geheugen 60,91 MB Totaal virtueel geheugen 872,96 MB Beschikbaar virtueel geheugen 490,30 MB Ruimte voor wisselbestand 617,62 MB Wisselbestand C:\pagefile.sys zo Dit zal wel voldoende zijn.
Link naar reactie
Die (AMD) processor van 1670 Mhz, moet wel voldoende zijn om een game als Call of Duty goed te kunnen spelen. Tuurlijk is die Radeon 9800 pro een veel betere kaart dan je huidige 460mx, maar waar ik me ook zorgen om maak, is dat je maar 256 mb Intern geheugen hebt. Een game als CoD kan best wel 256 mb meer gebruiken. Het aanschaffen van een Radeon9800pro zal zeker impact hebben op de gameprestaties, maar ik denk dat je ook eens moet overwegen om je Ram geheugen uit te breiden. Dit is je mobo?: ASUS A7N266-C
Link naar reactie
als je 256mb pc2100 er bij koopt, dan heb in totaal 512 mb intern geheugen, Kosten 40 - 50 euro Als videokaart moet je dan kijken naar een 9600pro of misschien een 9600XT, die zijn wel redelijk snel en kosten niet zoveel. Je kunt er iig prima CoD mee spelen :D :wink: Kosten 120 - 150 euro Hiermee bereik je meer mee dan met alleen een andere videokaart, programma's, spellen en windows laden veel sneller in.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...