Ga naar inhoud

TFT scherm reinigen


Aanbevolen berichten

Voorzichtig zijn met schoonmaakmiddelen, ook die sprays die zogenaamd veilig zijn voor het scherm. Als je het schoon krijgt met een iets vochtig doekje is het toch al mooi? :o Verder direct amputatie van een willekeurig uitstekend ledemaat uitvoeren op mensen die met hun tengels aan je mooie schermpie zitten ... :wink:
Link naar reactie
En trouwens, Screen99 is best wel agressief. Nog even ter onderbouwing (ik heb ook screen99): Er staat op: Reinigt glas en plastic. Verwijdert stof en vingerafdrukken van beeldschermen en maakt het oppervlak antistatisch. Het stevige schuim verzekert een veilig gebruik en een reiniging zonder strepen. Goed schudden. Spuit een uniforme schuimlaag. Laten inwerken (1 min). Afvegen met een pluisvrije doek. [u:5e760b5097](Niet gebruiken op notebooks).[/u:5e760b5097] Trouwens staat er ook nog: Schadelijk voor in het water levende organismen. Lekker spulletje hè.
Link naar reactie
Ik heb hier met Ilyama telefonisch contact gehad, en zij raden screen'99 aan juist voor tft. Ik gebruik een andere foam cleaner, en mijn scherm is nu ongeveer een jaar oud. En nog volledig gaaf. Lees je boekje er maar op na. Geen middelen als spiritus of alcohol houdende middelen gebruiken. Doe je het toch en de beschermlaag gaat stuk, is voor je eigen risico.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...