Ga naar inhoud

benchmark score (3d mark 03) te laag


Aanbevolen berichten

ik heb een te lage benchmark score in mn eigen ogen. ik haal maar 4586 Intel PIV 2,8GHz, 2-512MBDualChannelDDR333 MHz, Windows XP pro SP1, ATI Radeon 9800se gemodd naar PRO (saphire) 5 casefans en met dezelfde pc maardan watercooling en ddr400 haalt hij 6486 waar kan het aan liggen dat de mijne 2000 minderscoort dan eentje met watercooling. ik zou graag ook dezelfde performance willen halen. bvd,
Link naar reactie
Vreemd, Ik zit met mijn systeem (zie onderschrift) op zo'n 5700, ook met Omega-drivers en Rage3D-overklok. Zit die waterkoeling misschien ook op de videokaart? Het zou namelijk kunnen dat het geheugen van jouw videokaart van mindere kwaliteit is ( het is een SE) en dat het simpelweg te warm wordt? Tevens, jouw systeem draait "maar" op DDR333. Gezien het feit dat je TwinMOS-jes gebruikt (nice!) kun je jouw systeem misschien ook op DDR400 laten draaien, maar met een lagere CAS/RAS-settings (3.0-4-4-8 ofzow)? Want nu staat je CPU (die een bussnelheid van 200Mhz gebruikt) steeds op je geheugen te wachten (166Mhz). En bij geheugen weegt een hogere snelheid meer dan lage latency! Greetz! P.S. Ik denk dat je je specs ff moet aanpassen. Jouw CPU is niet 3,5 x 800, maar 14 x 200...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...