Ga naar inhoud

Tv out met een S3 prosavage


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een Fujitsu Siemens laptop gekocht, de amilo k7600. Als ik de tv-out gebruik dan wordt het beeld zwart/zwit op de tv. Ik sluit hem aan via een scart achter in de tv. Nu heb ik ook de mogelijkheid om het via de voorkant aan te sluiten via een gele plug. Zou dit helpen? Ik heb al nieuwe drivers geinstalleerd, het rare is dat ik niet op kan geven wat ik wil ntsc of pal. Tv-tool is geen optie want die werkt niet omdat het geen nvidia kaart is. Ik hoop dat iemand mij een verfrissend antwoord kan geven.
Link naar reactie
volgens mij komt dat zwart-wit beeld doordat je gebruik maakt van een s-video kabel en als je tv dit niet ondersteund dan zal je z-w beeld krijgen, ondersteunt je tv dit wel kan het zijn dat je het nog moet inschakelen voor dat scart-kanaal. met de tulp stekkers zul je hier waarschijnlijk geen last van hebben want composite wordt door alle tv's ondersteund zitten er geen opties voor de tv-out onder de geavanceerde eigenschappen van de videokaart? ps: Wat is er ouderwets aan tv-out via scart gebruiken? en wat is er dan modern? :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...