Ga naar inhoud

tv-out en dvd bekijken ?


Aanbevolen berichten

Hoi, hoe kan ik met een tv-out connectie een dvd bekijken op de tv ? Ik kan dus wel het computerscherm naar de tv zetten of als uitgebried buroblad gebruiken. Ik wil graag een dvd film kunnen bekijken op de tv. Met een vergroot buroblad krijg alleen een egale kleur te zien. De connectie is dus wel ok ! De kaart is van Nvidia ( geforce 440 ). Alvast bedankt.
Link naar reactie
[quote:0d06e2362d="polinski"]nee die had ik nog niet gelezen, nu wel. Alleen helpt hij me niet helemaal. Het vertelt me nog niet hoe ik de software moet instellen Er draait inderdaad PowerDVD op de machine onder Windows XP. [b:0d06e2362d]Als ik het beeld omzet naar de tv wordt alles 1 kleur.[/b:0d06e2362d][/quote:0d06e2362d] ?? Leg es uit, wat doe je, en wat krijg je exact te zien.
Link naar reactie
Nvidia-kaarten hebben een "clone" mogelijkheid om exact je computerbeeld op je TV te zetten. ATI heeft dat ook, alleen niet aangeduid met "clone" maar je hoeft alleen het vinkje uit te zetten bij "Extend desktop" (zoiets...). Als je dat uitvinkt krijg je je computerbeeld op je scherm ipv een alleen maar blauw vlak. Via de extend-desktop kan je inderdaad met je muis, de film-window verschuiven. Ook dan heb ik ook hetzelfde probleem en zie geen film. Maar ik heb daar geen aandacht aan besteed verder omdat ik film kijk zonder filmwindows te verplaatsen met de muis. Ik kijk dus DVD gewoon zonder die extended-desktop mogelijkheid en via extra settings in het tabblad advanced en dan "overlay" kan je nog aangeven of de filmwindow op je computerscherm klein moet zijn en op je TV helemaal uitgevouwen, zodat je toch nog tijdens de film kunt internetten of je mail kunt ophalen enz... Het is even pielen, maar moet lukken nu..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...