Ga naar inhoud

flash naar xt werk niet ?


Aanbevolen berichten

eejz all Heb toch mijn 9800 pro op waterkoeling gezet. Nu wil ik hem flashen naar een XT. Alles gaat goed, heb de bios gedownload voor een flash van 9800 pro naar 9800XT pal . Alles gaat verders goed ook het flashen. Maar als windows opstart zoek hij naar de stuurprogramma en vind dus, zoals normaal een ati 9800 XT met omega driver. Maar dan spring hij bij mijn op zwart beeld. Heb Omega 2.5.30 en op softmode geinstalleerd. Iemand oplossing ? Of had ik 9800XT bios voor ntcp of hoe het heet, moeten nemen. Greez PacificAMD
Link naar reactie
heb driver cleaner gedaan. Geflasht naat 9800 XT. Windows start dit keer wel op :-) verder dat het geweest was. Omega driver geinstalleerd tot zo ver gaat het goed. Systeem moet je dan rebooten na driver installatie van omega. oke....... rebooten , xp start op, zwart scherm en monitor gaat uit, dan even weer aan (zwart weer ) en dan rebooting. Verschillende drivers geprobeerd niks help :cry: Goed maar @ Vincenzo welke bios heb je gebruikt ?
Link naar reactie
yups ben je voorbij gegaan in de 3dmark 03 top10 part 3 :lol: zie link [url]http://service.futuremark.com/compare?2k3=2372946[/url] Had altijd deze bios geprobeerd 9800xtpal.bin dat leukte helemaal niet. Op google deze gevonden van een Tyan XT. Dat werkte perfect ook met die laaste omega driver2.5.36 core/mem is 468@364 3dmark score 6752
Link naar reactie
kan ze wel gebruiken, heb ff de mem aangeraakt na 3dmark 03 en ze waren very hot :o kon ze eens niet aanraken. Voor zekerheid ff een case koeler geplaats die hard blaas op de ati kaart, veel zal het niet uitmaken maar goed. even loeren waar ik ze kan bestellen, maak het nog uit waar ik ze plaatst onder de kaart of boven de kaart waar de core zit. boven de kaart wordt moeilijk omdat daar de waterkoeler op zit :-?
Link naar reactie
waterset kun je ook op een ati radeon 9800 pro zetten, maar tot nu toe alleen in duitsland te krijgen :-? , maar denk dat dat te veel van het goede is. Zal er heatsinkjes op doen mem moet echter beter kunnen, hoop dat het er mee lukt. over je zalman, had op mijn overleden 9700 np ook zalman passief ding opgezet, oc lekker :-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...