Ga naar inhoud

Sapphire 9800 pro retail of bulk ?


Aanbevolen berichten

[quote:cf88b3cf7e="Red Dragon"]Retail is met doos en cd's e.d. Bulk en Oem is vaak de kaart in een zakje of blanco doos en verder niets extra's. dat is goedkoper uiteraard, de kaart zelf is het zelfde.[/quote:cf88b3cf7e] In theorie (praktijk?) heeft de retail versie een betere productie controle. Retail moet het doen, bulk zou het moeten doen.
Link naar reactie
[quote:3ae63ec988="Red Dragon"]Is dat zo Bosje? dat hoor ik voor het eerst. Bulk is voor OEM bedoeld, OEM zitten niet op verpakkingen te wachten, maar ze moeten het wel goed doen, vind deze uitspraak dan ook raar, kan je deze onderbouwen met een link of zo naar waar je dit vandaan hebt.[/quote:3ae63ec988] dit heb ik niet uit een specifiek pc topic, maar uit algemene productie normen die aan productie methoden gesteld worden. daarom zei ik ook "theoretisch". De ene fabrikant neemt het minder nauw dan een andere. Ik zelf heb nooit een probleem gehad met een retail, wel met oem. (koop meestal oem) //noepzor : als dat zou gebeuren dan assembleert en test Dell niet goed , kortom een volledig waardeloze productie straat :lol: en wordt er minimaal 1 man op straat gezet :wink: . Als ze de bulk kaarten binnenkrijgen en assembleren sturen ze geheid een aantal terug, DOA. Bovendien zal een leverancier aan Dell andere normen aanleggen dan hij doet bij een levering van zeg 1000 kaarten aan een groothandeltje Ook voor Dell gelden productie normen, waarbij ze meestal een laag percentage uitval accepteren. Heb ik vorig jaar bij die lampen jongens gezien in Best, 2500 Dell machines, 4 DOA , bij de volgende vrachtwagen zaten er weer 4 andere bij
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...