Ga naar inhoud

Welke van deze kaarten is goed voor de komende tijd???


Aanbevolen berichten

welke van deze kaarten is het beste voor de komende jaren? - club 3d ati radeon 9600 PRO 128 MB DVI/TV-out 139 euro - club 3d ati radeon 9600 XT 128 MB DVI/TV-out 165 euro - connect 3d ati radeon 9600 128 MB DDR AGP 119 euro - connect 3d ati radeon 9600 XT 128 MB DDR 169 euro Of een andere ati kaart???[/code]
Link naar reactie
idd en dat van die beeldkwaliteit is maar hoeveel waarde je er aan hecht, ik speel zelf mijn spellen altijd zonder aa en af, want ik zit echt niet te kijken hoe scherp alle lijntjes zijn en de verschillen tussen ati en nvidia zijn zo klein dat je screenshots moet gaan maken en deze dan moet gaan uitvergroten om te zien dat ati beter beeld geeft. maar bij spellen waar de beelden snel veranderen ga je daar echt niks van merken. dus kun je gewoon de kaart nemen die het meeste fps produceert voor een voor jou gekozen budged. als je 100 euro wilt uitgeven is een radeon 9600 een mooi kaartje en je kunt daar in iedergeval nog 1,5 jaar mee vooruit mits je niet per se op resoluties hoger dan 1024x768 wilt spelen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...