Ga naar inhoud

ATI radeon 9000 overclocken... wie helpt?????


Aanbevolen berichten

[quote:0de91c3695="Die hard gamer"]Ik heb die atitool gedownlaod maar.. helaas, je hebt win 2000 of XP voor nodig. Weet je nog een andere atitool? Rivatuner doet het sowieso niet bij mij.[/quote:0de91c3695] aargh vermeld voortaan even WELKE OS je hebt en wat heb je nu dan??? win98se werkt ie toch wel onder? (riva dan)
Link naar reactie
Wat voor OS draai je dan? Voor GNU/Linux heb je nvclock, maar dat werkt voor zover mij bekend niet met ATI kaarten. En als je Windows draait: waarom werkt RivaTuner dan zoiezo niet? BTW grote kans dat Slashead (moderator van videokaarten) het artikel geschreven heeft als het in de C!T stond, dus PB hem ff. Kan ie antwoorden en het topic gelijk verplaatsen ;)
Link naar reactie
[quote:a6ddb19768="Die hard gamer"]Dat stond in Computertotaal 6 2003, want in alle ati ligt een soort 'blokkade' die je met een flash moet opheffen. Want als ik nu met rivatuner de snelheid opvoer, en dan een 3dgame opstart, zakt hij iedere keer terug naar zijn standaard frequentie.[/quote:a6ddb19768] die overklok blokkade zat alleen bij de radeon 9500(pro) en de 9700, de anderen hebben deze niet dacht ik. ook niet de 9700pro :wink:
Link naar reactie
Ik heb nu de RAGE3d Tweak gebruikt en hij doet het ook, ik heb alles volgens de 'help' gedaan alleen bij 3dmark2001se zie ik totaal geen verschil in het aantal punten, ik heb precies evenveel punten gehaald terwijl ik alles in dezelfde instellingen had staan!! Weet iemand waarom dat zo is?? of werkt ook dit programma niet?? :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...