Ga naar inhoud

Iiyama vision master 400 XP Drivers


Aanbevolen berichten

[quote:9828b27d0a="pcguy"]zoeken is ook een kunst, ik heb in 2 minuten [url=http://www.iiyama.nl/driverdownload/driver.php?type=driver]dit[/url] gevonden misschien heb je er iets aan?[/quote:9828b27d0a] ik was niet echt snel jij bent helemaal traag..... maaruh welke uit die download moet ie hebben :) zeg et eens ennuh duke waarom perse de offi drivers? ik draai hier een compaq en een dell tegelijk en gewoon met standaard windows zooi ;)
Link naar reactie
[quote:b684acbc99="Duketheboss"][quote:b684acbc99="pcguy"]als je nou eens naar apparaatbeheer gaat, en dan windows de driver laat zoeken uit die map die je net gedownt hebt?[/quote:b684acbc99]Heb ik geprobeerd maar dan vindt XP niks :([/quote:b684acbc99] dan zijn er geen spec drivers en moet je standaard gebruiken dus STANDAARD drivers
Link naar reactie
Nu een echte reactie waar hij iets aan heeft: Je monitor staat er WEL bij ik heb namelijk dezelfde monitor met dezelfde drivers. Ga naar apperaatbeheer en druk met de rechtermuisknop op je monitor en dan stuurprogramma bijwerken> Selecteer: Ik wil zelf kiezen (geavanceerd)> Selecteer: Niet zoeken ik bepaal zelf welk stuurprogramma ik wil instaleren> Bladeren> Ga naar de map waar je de bestanden het uitgepakt> Open Iiyama.inf> Zoek naar deze: Iiyama S701GT, VisionMaster 400 (letterlijk, met de spaties dus) Staat deze er niet tussen pak dan zonder Iiyama ervoor. Dit moet werken. Ze zijn wel niet digitaal ondertekend.. Overigens als ik mijn drivers van mijn videokaart gewoon instaleer herkent Windows hem automatisch en pakt de windows drivers die wel ondertkend zijn en dus niet de Plug & Play drivers.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...