Ga naar inhoud

beeld schokkerig


Aanbevolen berichten

Gisteren had ik nog perfect beeld bij het afspelen van dvd met power dvd met windows 2000, vandaag is het beeld ineens schokkerig en staat af en toe stil. Ik heb 2 harde schijven, waarvan 1 met w2000 en de ander met xp. Op xp werkt alles nog steeds perfect. Iemand enig idee wat er gebeurd kan zijn? Ik heb niets nieuws geinstalleerd of zo en ook geen instellingen veranderd. De dvd is legaal (wall van Pink Floyd) Mijn computer heeft 1024mb geheugen, p4 2,6 mhz en een msi neo2 moederbord met een radeon 7000 grafische kaart en hp f50s tft monitor. Bedankt alvast voor je reactie.
Link naar reactie
Ik heb PowerDVD gedeinstalleerd, gereboot en opnieuw geinstalleerd. Helaas heeft het niet geholpen. Er draaien wel heel wat programma's op de achtergrond als ik kijk naar taskmanager, maar ik heb geen idee welke ik niet nodig heb. Bovendien werkten die ook toen er geen problemen waren. Wat ik vergeten was te vermelden is dat er voordat ik problemen kreeg een blauw scherm geweest is met een geheugendump. Daarna heb ik hem opgestart en had ik dus een schokkerig beeld. Overigens is dat alleen bij de dvd speler, niet bij tv of mediaplayer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...