Ga naar inhoud

bosch wft 2400


Shairien

Aanbevolen berichten

Er komt niet echt veel water in de wasmachine ook niet bij voorwas. Als ik het aanzet dan zie ik het water verschijnen en binnen 1 minuut stopt het en dan begint het getik. Toen ik het water wilde afpompen hoorde ik zoemend geluid, ik heb daarna het programma gewijzigd naar centrifugeren en toen sloeg het wel aan. Daarna meteen op afpompen gezet en dan doet hij het wel.
Link naar reactie
Controleer het filtertje tussen kraan en slang en slang en machine eens. Komt er ook wel voldoende water uit de kraan? Wat ook nog mogelijk is is dat de nivo regelaar niet het juiste water nivo ziet door prut in het slangetje hiervan. Verwijder hiervoor het bovenblad. (Rechts) boven zie je de nivo regelaar (ronde schijf met draden en een rubber slangetje) Trek het slangetje hiervan los en blaas dan vlink in dit slangetje. Zet het slangetje terug en probeer de machine opnieuw. Wat is het volledige type nummer? Achter 2400 staat nog wat, zie de nummers in de deurrand. Werkt de droger functie volledig naar behoren?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...