Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[quote:aae98ee05f="Flugel22"]Intel pentium 4 2.4 GHz s/478 midi tower 300 w usb front mainb. asus p4b s/478 512mb ddr pc2100 Dit is mijn systeem, en ja het is vooral voor gamen. En ik had wat duidelijker mogen zijn i know. :wink:[/quote:aae98ee05f] laten we het leuk maken :P wat voor games? meer richting Far Cry? of meer richting ietsminder zoals MohAA
Link naar reactie
[quote:8072d11aa9="Flugel22"]Intel pentium 4 2.4 GHz s/478 midi tower 300 w usb front mainb. asus p4b s/478 512mb ddr pc2100 Dit is mijn systeem, en ja het is vooral voor gamen. En ik had wat duidelijker mogen zijn i know. :wink:[/quote:8072d11aa9] je leert het :wink: nog 1 vraag, wat wil je er aan uitgeven, oftewel het zgn. budget :) dan kunnen we een goede kaart voor je budget aanbevelen ;) we kunnen wel een 9800XT aanbevelen maar als je maar €80 hebt gaat het over. en als we een radeon 9200 aanraden terwijl je gamet en €300 wilt besteden je een te langzame kaart wordt aangeraden ;)
Link naar reactie
[quote:a9bbd77f19="R-bin"]Merk maakt niet veel uit, de prestaties zijn nagenoeg hetzelfde. Alleen doet de ene fabrikant er meer software bij dan de andere. Ook willen sommige fabrikanten nog wel es andere betere koelers op bepaalde kaarten zetten.[/quote:a9bbd77f19] ik had ook ergens gehoord dat Madview langzamere geheugenchip's op hun 9600 had zitten.. klopt dat?
Link naar reactie
Dat klopt ja, en POV plaatst bij sommige modellen weer sneller geheugen er op. Bij de 9600 serie is het zo dat de 256 mb modellen allemaal langzamer geheugen hebben dan de 128 mb, echter bij de kaart(en) waar hier naar gekeken wordt (5900xt, 9800pro) is dit niet aan de orde. Vandaar dat ik dat zo zei :) Maar goed ik zal voor de duidelijk voortaan wel zeggen dat dit niet bij alle kaarten zo is.
Link naar reactie
[quote:0ab8b1e21f="bbx"]De kaart die NoepZor je voorschotelde is DE kaart voor in deze prijsklasse. Hartstikke toppie gewoon. Kun je zeker weer ff lekker gamen.[/quote:0ab8b1e21f]Ben het met BBX eens.. misschien dat ik die wel neem, scheelt me weer wat geld :P (ipv die X800). Bedenk wel dat de prijs momenteel ietsje gestegen is en dat er nog verzendkosten bij komen :). De 9600 serie is momenteel de mid-range. Ik d8 dat de 9800 kaarten dat worden zodra die X800 Pro uitkomt ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...