Ga naar inhoud

testprogramma


Aanbevolen berichten

Hier een omschrijving hoe je dat kan doen Knop op einde Deur dicht Machine uit Bovenste knopje + middelste knopje indrukken en ingedrukt houden Machine aan Er staat nu iets in beeld Begin de knop te draaien naar de witte bonte was hieronder schrijf ik dan wat de machine moet doen bij welke stand 1 water voorwas Nivo 1 + verwarmen tot 35 C 2 hoofdwas Nivo 2 3 wasverzachter Nivo 3 4 is water over het deurglas. Weer tot Nivo 1 dus dan eerst afpompen 5 pompen 6 trommel draaien. Aantal slagen naar links daarna naar rechts 7 is afpompen en dan kan je het centrifugeren kiezen Andere is niks tot 16 zijn de foutcodes codes weet ik niet uit me hoofd maar kan ik wel opzoeken 21 zijn de draaiuren Voor het wissen van de foutcodes laat je hem. Staan op 16 en dan de machine uit ze worden dan gewist en bij controle daarvan staat er Cor in beeld Als je nog meer wilt weten hoor in het wel maar beschrijf je klacht dan kan ik je ook helpen
Link naar reactie
Hartelijk dank voor de informatie. Mijn wasmachine is net gerepareerd. Een aantal slangen waren inwendig vervuild. Mijn vrouw had nog het idee dat de was nog niet helemaal schoon was, daarom wilde ik graag nog een keer kijken of er nu nieuwe foutcodes waren. Hij geeft \\\\\\\\\\\\\\\"cor\\\\\\\\\\\\\\\" dus technisch moet het goed zijn
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
Hallo. HarryO Bedankt voor de tip gevonden bij fout code F21,ik heb zelf een Siemens WM14S340 waarvan de koolborstels vervangen moesten worden ( zelf gedaan ) maar ook daarna code F43 aangaf. Siemens gebeld en moest een monteur komen voor het uitvoeren van een testprogramma ppppfff, jou tip toegepast en hij doet het weer. GAAF MAN BEDANKT
Link naar reactie
  • 4 jaren later...
  • 9 maanden later...
Ik neem aan dat nadat de borstels vervangen zijn de machine gereset is. Anders had hij nu nog niet gedraaid. E18/F18 is een afpomp probleem. Zeker weten dat er niets in het filter of de pomp zit? Kan het schoepje achter het filter ook soepel draaien? Volgens de storing beschrijving pompt hij of niet goed af of meet hij de waterhoogte niet goed. Het laatste kan ontstaan als het slangetje van de nivo regelaar deels verstopt zit. Verwijder hiervoor het bovenblad. De nivo regelaar zit rechts boven. Trek hier het slangetje van af, blaas het slangetje goed door en zet hem weer terug. Werkt hij nu wel goed?
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 2 maanden later...
Versleten koolborstels. Controleer de lengte hiervan. Indien korter dan 15 mm deze op voorhand vervangen. Zie https://www.youtube.com/watch?v=N_r8d93xPYw Daarna de machine resetten. Gaat bij deze machine net iets anders dan bij de meeste Bosch/Siemens machines omdat de toetsen anders zitten. Sluit de deur, zet de programma knop op uit. Zet de machine aan. Draai de programma knop in één keer door naar Centrifugeren. Wacht 3 seconden, druk de centrifuge snelheid toets in houd deze ingedrukt. Wacht weer 3 seconden, draai de programma knop door naar Afpompen, wacht weer 3 seconden en laat dan de toets los. Draai dan de knop door naar Uit. De machine moet nu gereset zijn.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...