Ga naar inhoud

3DMark 2003 score : 2810?? niet beetje weinig??


Aanbevolen berichten

mijn 9800 pro haalt on overclocked 6000 3d mark! :lol: En jou kaard 9600 XT moet gerust 3600 punten op tafel leggen! probeer is de niewste drivers je kan het beste de omega drivers nemen (not for n00bs!) deze scoren beter kijk is op www.omegacorner.com kijk ook of je beeldverbeterende functies zoals anti anilizing en antostropies filteren aan hebt staan als dat zo is moet je het uit zetten.
Link naar reactie
kijk bij de videokaarten forum : er is een paar weken gelden een issue hierover geweest. 9600 XT 256 MB (ik gik dat het een sapphire is), die heeft vrij zeker TSOP memory. de 9600XT 128 mb die goedkoper is heeft BGA memory en is een stuk snller die van jouw zou tussen de 9600 en 9600 pro presteren. Dus niets aan de hand.
Link naar reactie
[quote:874a0528ed="Vandread"]ps: ipv in Moederborden, processors, overklokken en koeling volgende keer in Videokaarten en monitoren posten ;)[/quote:874a0528ed] Precies dus verplaatst. 3dmark '03 is een videokaarten test geen systeem test. (teminste nauwelijks ;) ) Omega drivers zijn nauwelijks sneller dan de gewone Cat 4.2, dus die hoef je niet perse te nemen. Je moet gewoon de beeld verbeterende funcities uitzetten zoals vincenzo al aangeeft. Je moet met jou systeem en kaart zeker 3500 of meer kunnen halen
Link naar reactie
[quote:31366eb311="Bosje"]kijk bij de videokaarten forum : er is een paar weken gelden een issue hierover geweest. 9600 XT 256 MB (ik gik dat het een sapphire is), die heeft vrij zeker TSOP memory. de 9600XT 128 mb die goedkoper is heeft BGA memory en is een stuk snller die van jouw zou tussen de 9600 en 9600 pro presteren. Dus niets aan de hand.[/quote:31366eb311] betekent duz dat dat ding een grote miskoop was:s mjah bij 3dmark topic werd nog gezegd dat ik gewoon min. 4000 kon halen hiermee... welke resolutie draaien jullie het??
Link naar reactie
9800 pro is in 3dmark '03 een stuk sneller dan een 9600XT, echter zegt 3dmark '03 weinig over hoe goed je kaart is in gewone games. In games is het verschil tussen de 2 minder groot maar nog wel de moeite om door te sparen voor een 9800 pro, dat hebben we al gezegd toen je een topic opende over het samenstellen van de pc die je nu hebt.
Link naar reactie
ok..maar khep ook een vader die beetje teveel denkt aan hoeveel geld ie uitgeeft:p maar op het moment dat ik dat topic opende was de radeon 9600XT 189 Euro en de Radeon 9800Pro 360 ofzo.....duzz is beetje zonde ..had bet0r ff kunne w8en..mjah dan hadden we weer minder te besteden met PC - PRive project.. btw..khep net weer test gedaan alles uit ..1024*768... score = 4004...:D mjah....nog loopt de pc van die vriend van me....athlon 2500+ ..bet0r in sommige spellen....vaag nog steeds..mjah :p ik krijg waarschijnlijk mei/juni athlon 64 3200+ ofzo :D duzz.. allemaal bedankt voor info ... nog een vraag : als alles bij mij minder loopt...kan dit een voedingsprobleem zijn...khep namelijk maar een 300 watt voeding....en volgens mij vreet het systeem wat meer..khep namelijk ook 2 groene casefans & fancontroller op aangeslote...
Link naar reactie
Kun je wat duidelijkere zinnen maken en minder SMS/MSN taal, dat vind ik persoonlijk wat prettiger lezen. Je moet een account aanmaken bij 3dmark en dan kan je nadat je de test hebt gedaan de compare url aanmaken. Omdat je hem hebt opgeslagen hoef je hem niet meer opnieuw te draaien, je kan je score weer openen en alsnog op internet zetten.
Link naar reactie
[quote:cf4618825b="GreyHornet"][quote:cf4618825b="Bosje"]kijk bij de videokaarten forum : er is een paar weken gelden een issue hierover geweest. 9600 XT 256 MB (ik gik dat het een sapphire is), die heeft vrij zeker TSOP memory. de 9600XT 128 mb die goedkoper is heeft BGA memory en is een stuk snller die van jouw zou tussen de 9600 en 9600 pro presteren. Dus niets aan de hand.[/quote:cf4618825b] betekent duz dat dat ding een grote miskoop was:s mjah bij 3dmark topic werd nog gezegd dat ik gewoon min. 4000 kon halen hiermee... welke resolutie draaien jullie het??[/quote:cf4618825b] je zou het als een miskoop kunnen beschouwen. de 128 MB versie haal je standaard zonder overcloken met een amd 2400+ tot 2600+ met gemak 3600 punten of zo. Dit is een voorbeeld van marketinggewijze kopen en dat de faq en de jongens als anandtech, tom hardware etc gelijk hebben dat 256 mb geldklopperij is. Ben ook al tegengekomen dat de 9600 Pro 128 Mb van diverse merken (ook sapphire) TSOP memory gebruiken. Je ziet het niet op de doos, als je doorgraaft op hun homepage dan vindt je wat voor geheugen er gebruikt wordt. Dus te goedkope ATI zou op TSOP kunnen wijzen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...