Ga naar inhoud

TV-OUT niet goed zichtbaar


Aanbevolen berichten

Ik heb een ATI RADEON 9000 128 MB, en als ik de tv-out doe, dan krijg ik wel beeld, maar het beeld is erg wazig, er zijn gewat gekleurde lijnen in beeld te zien (het lijken wel refresh-lijnen) en als ik een film open: (windows mediaplayer) en (BSPLAYER) krijg ik alleen maar zwartbeeld waar de film zou moeten komen... Weet iemand hoe ik mijn beeld beter krijg - scherper - en hoe ik kan zorgen dat de film worden afgespeeld op de tv. Ik gebruik een tvout kabeltje die in een SCART-PLUG gaat die achterin te tv gaat. Kan iemand helpen?
Link naar reactie
Gebruik je dan een computer to tv/vcr kabeltje? (aan 1 kant scart en andere kant een tulp-stekkertje en een microfoon plugje? 1. Loop eerst een alle stekkertjes na, zitten ze er goed ingedrukt? (Bij SCART erg belangrijk). 2. Zoek eens in de instellingen van het stuurprogramma van je radeon 9000, het uitgaande signaal moet wel op PAL(only) staan, en niet op NTSC. 3. Je kunt ook nog proberen om de vernieuwingsfrequentie aan te passen, dus op een ander aantal hertz instellen. Staat ook ergens bij de instellingen van je videokaart. 4. Misschien helpt het ook als je de resolutie minder zet (niet van je pc-monitor maar van de tv dus) Rechtsklikken op bureaublad --> Eigenschappen --> Instellingen --> Geavanceerd --> en dan het tab-je waar staat ATI radeon 9000 ofzo. Misschien heb je er wat aan, laat me weten of het iets uithaalt. Succes!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...