Ga naar inhoud

vervolg: vga cpu en geheugen


Aanbevolen berichten

ik weet nu zo'n beetje wat ik allemaal ga nemen maarre nou wil nog even weten welke VGA er sneller of beter is: Merk: ASUS Type: Radeon 9600SE / TD Chipset: ATi RADEON 9600SE Geheugen: 128 MB Type geheugen: DDR SDRAM GPU snelheid: 325 MHz of deze :o Merk: XFX Type: GeForce FX 5600 XT Chipset: GeForce FX5600 XT Geheugen: 128 MB Type geheugen: DDR SDRAM GPU snelheid: 235 MHz :roll: thnx Marfie :lol:
Link naar reactie
om te beginnen zou ik deze eerder bij ''videokaarten en monitoren' zetten :roll:. Dus hij zal zo wel verplaatst worden. Veder als antwoord op je vraag: xt en se zijn allebei uitgeklede versies van de normale 5600 en 9600. Ze zijn wel iets goedkoper, maar het verschil in kwaliteit is ook aanzienlijk. Zo heeft de 9600se slechts een 64bit geheugen ipv 128, een halvering dus. Ik zou absoluut het extra geld wat een gewone 9600 of een gewone 5600 er voor hebben. Tussen de 9600 en 5600 zou ik kiezen voor de R9600, iets betere prestaties.
Link naar reactie
[quote:d13cccfee9="MichelG"]Ja, maar stel je hebt de keuze tussen deze twee kaarten. De radeon 9600SE heeft een snellere GPU en RAM als als de geforce FX 5600XT. Dus ik zou denken, ook al is deze kaart een SE versie dat de 9600SE sneller is. Maarja. Wat denken jullie daarvan. Kwa prijs maakt het eigenlijk weinig uit.[/quote:d13cccfee9] Hmm, Nvidia gebruikt ook XT aanduidingen zie ik.Alleen is het bij hun een uitgeklede versie van een kaart.Bij Ati is het juist de snelste versie. Kan verwarrend werken dus.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...