Ga naar inhoud

Trommel van buiten naar binnen duwen maa


cfreire

Aanbevolen berichten

Ik vroeg me af wat het zou kunnen zijn? Betreft een Miele wasmachine. Als ik horizontaal naar binnen duw niet hard dan lijkt het of er iets van binnen tegen de trommel aan komt. Na 7 keer ongeveer hoor ik niets meer? pas nadat er weer een was wordt gedraaid is het weer te merken.
Link naar reactie
Graag het volledige type numer, staat in de deurrand. Heb je het idee dat er iets tussen trommel en kuip zit of dat de kuip ergens tegen aan komt? Hangt de kuip netjes in het midden van de deuropening? Draai de trommel eens met de hand rond, hoor je hem dan ook aanlopen?
Link naar reactie
Betreft de Miele w3164. het is denk ik geen defect. De machine werkt als een trein. Gisteren weer geprobeerd maar toen hoorde ik het niet. het is net alsof de trommel ergens tegen aan tikt. Ik heb geen verstand van wasmachine Bouw. Maar via deze forum probeer ik een beeld te vormen van zo\'n trommel in de kuip. I wil me er gewoon wat meer in verdiepen.
Link naar reactie
De trommel zit op een trommel kruis. Hieraan zit de as die door de kuip naar achteren gaat en waar het snaarwiel op zit. Er is altijd een kleine speling tussen de trommel en de kuip maar als deze te groot is/word zijn of de lagers versleten of laat het kruis los van de trommel.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...