Ga naar inhoud

Club3D Radeon 9800 Pro


Aanbevolen berichten

Hallo, ik zoek een goeie videokaart, die ik niet over 2 jaar ofzo al weer moet vervangen. Ik zat zelf te denken aan de Club3D Radeon 9800 Pro met 128MB. Deze videokaart kost 240 euro. Ik wil over het algemeen spellen kunnen spelen zoals CoD/MOH. Ik wil geen last hebben van haperingen. Is dit een goede beslissing? Zijn er, dat jullie weten, nog andere hele goede videokaarten? Liever niet duurder dan 250 euro, het liefst goedkoper :wink: . En waar moet ik eigenlijk opletten bij de aanschaf van een videokaart ? Alvast bedankt, GL
Link naar reactie
dat is zeker een goede keuze. de 9800 pro is op dit moment een van de snelste videokaarten en die van club3d is relatief wel erg goedkoop. de 9800XT een nog een stukje sneller, maar als je het mij vraagt, niet het geld waard. ik had tot een paar maanden geleden een 4200 TI en die werkte prima met de spellen van 2003. tegen de tijd dat je kaart niet meer goed meegaat met de laatste spellen, kun je altijd een beetje overklokken. wat je ook kunt doen is wachten tot de eerste pci express kaarten te koop zijn, maar wachten is vervelend en er komt altijd wel weer iets nieuws. op dit moment is de 9800 pro naar mijn mening de beste kaart voor de toekomstige spelen als je niet meer dan 300 euro wilt gaan besteden.
Link naar reactie
[quote:9971ba2527="Jasper G."]op dit moment is de 9800 pro naar mijn mening de beste kaart voor de toekomstige spelen als je niet meer dan 300 euro wilt gaan besteden.[/quote:9971ba2527] naar aanleiding van de Geforce FX5900XT heeft ATi de prijsaanval ingezet met..... jawel.....de Radeon 9800PRO :) kost nu 230 euro volgens t.net pricewatch :) dus erg snelle kaart voor dat geld. En je hebt geluk dat je geen maand geleden een kaart had gekocht, toe was ie nog 300 euro ofzo
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...