Ga naar inhoud

in 3dmark 2003 artifacts en in far cry niet?


Aanbevolen berichten

Ik heb mijn ASUS radeon 9600xt overgeklokt naar 505 mhz core als begin..in 3dmark 2003 gametest 4 zie ik soms gekleurde spikkeltjes in beeld, zijn dit artifacts of hoort dat? en tijdens het laden van cpu test 1 heb ik rechts 1x dat ik een zwarte balk heb en die is naar 1 seconden weer weg, maar far cry loopt wel lekker. Heb ik nou artifacts of niet?
Link naar reactie
:( ik heb mn core maar 5 mhz overgeklokt en mn gpu temp is 28 graden. Schijnbaar wil ie niet verder :cry: Om de core zit een zwart plakdingetje, is dit een soort shim? of belemmerd hij het koelen v/d core? Ik neem overigens aan dat mn zalman zm80c-hp met fan genoeg koelt? Red Dragon had hem me zelf aangeraden als videokaart cooler op de hcc dagen.
Link naar reactie
Je hebt de Zalman ZM80C er nog niet op zitten begrijp ik uit je woorden. die Zalman ZM80C is inderdaar een prima cooler, maar dat is nog geen garantie voor een gunstige overklok. Als je bedenkt dat de 9600XT eigenlijk al een overgeklokte Radeon 9600 is dan verwacht ik niet dat de core nog zoveel hoger wil, 550mhz ? wie weet.
Link naar reactie
mijn zalman zm80c zit er al op hoor :wink: Ik dacht dat het artifacts waren wat ik had, maar het komt alleen voor in gametest 3 waar die 2 maffe mannetjes elkaar gaan aanvallen, ze vallen naar beneden in de buurt van die fakkels, zijn het artifacts of hoort dat in de buurt van die fakkels? Overigens haalt een maat van me de 575 mhz core met een sapphire radeon 9600XT.
Link naar reactie
[quote:166e6de929="koene"]:( ik heb mn core maar 5 mhz overgeklokt en mn gpu temp is 28 graden. Schijnbaar wil ie niet verder :cry: Om de core zit een zwart plakdingetje, is dit een soort shim? of belemmerd hij het koelen v/d core? Ik neem overigens aan dat mn zalman zm80c-hp met fan genoeg koelt? Red Dragon had hem me zelf aangeraden als videokaart cooler op de hcc dagen.[/quote:166e6de929] Die temp valt wel mee.De mijne wordt rond de 70 graden, en met wat oc zo 75 graden. Als ik dit zo zie twijfel ik toch aan de betrouwbaarheid van de programmaatjes die de temps uitlezen. Bijna 50 graden verschil lijkt me wel erg veel.Ik heb dan wel een 9800XT maar geloof niet dat daar nu zoveel verschil in zit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...