Ga naar inhoud

aldi computer +mx 460


Aanbevolen berichten

Ik heb gforce 4 mx 460 van msi(medion pc 2 ghz) nu ratelt de video kaart al enkele maanden.....jah ik weet het ik had er eerder achteraan moeten zitten maarja nou met ratelen bedoel ik stel je voor dat er een helicopter in je computer zit. Dit is de de (defecte) koeler van de kaart nu heb ik die natuurlijk wel geprobeerd beetje schoon te maken enzo mischien dat het stof was maar dat is het allemaal niet en hij had genoeg ruimte om te blazen dus daar licht het niet aan. Nu ben ik op een dag aan het compen, kgeloof 3dsmax in combinatie met waarschijnlijk 7 andere programma tegelijk :D loopt de hele boel vast niet zo veronderlijk onder 256 mb en 2 ghz trouwens allemaal loopt het op originele snelheden. Ik start de comp opnieuw op en ja hoor ik krijg geen beeld ik dacht o vast kabelte beetje verschoven maar nee hoor ik zie helemaal niks de monitor geeft ook aan no signal output. Nu heeft deze kaart 2 vga uitgangen ik zet em dus op die andere en dan start ie wel op windows laden duurt zeg maar langer in het gedeelte dat de desktop opgestart word en dan krijg je iets van 15 sec zwart beeld. Nu dacht ik zo die kaart moet iig bervangen worden omdat ik doof word van het lawaai dus ik zet em uit en zet em neit meer aan. Ik bel dus anderhalve week geleden medion, er word beloofd binnen 3 dagen teruggebelt te worden om een afspraak te maken met een monteur en alles word vergoed volgens hun, nou mij best nu is het anderhalve week verder er heeft nog steeds niemand gebeld en we hebben zelf onderhand al 3 keer gebeld en de laatste keer werd ons zelfs verteld dat we nog niet eens in de computer stonden!?Nou zeiden ze tegen ons dat ze wat vertraging opgelopen zijn en dat we binnen anderhalve week terugebelt zouden worden?! Nu staaat bij ons de computer 24 uur per dag aan en is het belangrijk voor werk of school, nu vroeg ik me af hoe ik het best kan reageren op dat probleem met die helpdesk of ik mischien iets over het hoofd heb gezien met het videokaart probleem ik denk dat hij gewoon doorgebrand is dan gedeeltelijk omdat de helft het voor de helft doet en of iemand anders hier problemen mee heft gehad die een aldi computer heeft. De service zuigt iig.
Link naar reactie
de oplossing lijkt me toch eenvoudig, zorg dat je een afspraak regelt voor een monteur. Je moet je dan niet laten terugbellen maar ervoor zorgen dat je meteen iemand aan de lijn krijgt waarmee je een afspraak maakt. Je zou eventueel nog een briefje kunnen schrijven, maar telefoon werkt natuurlijk het snelst. Je moet ze gewoon helemaal suf bellen, dat helpt vanzelf wel :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...