Ga naar inhoud

Aeg 6563 fluit erg tijdens centrifugen,


Michelle-5

Aanbevolen berichten

Klinkt naar iets wat tussen de trommel en kuip zit maak kunnen ook de lagers of koolborstels zijn. Verwijder bovenblad en achter panneel. Trek de snaar er af zonder de motor los te halen. Draai de trommel nu eens met de hand snel rond. Hoor je het nu ook? Zo ja: draai hem een langzaam rond, mogelijk kun je dan horen of er iets aanloopt. Controleer ook op lager speling door de trommel op/neer/voor/achter/links/rechts te bewegen tov de kuip. Voel je een speling? Draai de as van de motor met de hand rond. Hoor je nu bijgeluiden?
Link naar reactie
De riem van de as motor en trommel af gehaald en rond gedraaid, maar ik hoor niks vreemds. Als ik de as van de motor ronddraai, hoor je een ietwat zoemend geluid. Volgens mij het normale geluid. Op de trommel zit verder ook geen speling. Verder of ideeën? Verder begint hij ook nog steeds na het einde van een wasbeurt opnieuw met het programma, maar dat neem ik voor lief.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...