Ga naar inhoud

wel beeld op TV, maar geen video


Aanbevolen berichten

Goedenmorgen. Ik heb mijn laptop (medion) via s-video aangesloten op mijn TV. Ik krijg netjes beeld, maar als ik een video afspeel (wat dus de bedoeling is) wordt deze wel getoond op de laptop maar blijft het window op de TV zwart. Er zit een geforce Go5300 in de laptop. Ik heb geprobeerd een video te spelen met Windows MediaPlayer, Winamp en Divx, maar bij allen blijft het videowindow zwart. Komt dit iemand bekend voor? BVD Magik
Link naar reactie
[quote:176321ee69="FTPserver"]Je moet de kloon aanzetten, dan komt hetzelfde beeld wat op het scherm van de laptoo staat op het TV-scherm[/quote:176321ee69]Dat is dus de reinste onzin :roll: :roll: Hoe zou hij anders zijn buraublad kunnen zien? Nu een echte oplossing: [b:176321ee69](Uitgaande van de nieuwste 53.03 detonetor drivers!!!)[/b:176321ee69](Komt uit ander Topic, daat hielp het iig) Zet de instellingen zoals hier: [img:176321ee69]http://members.home.nl/jirivanbergen/Computertotaal/driver1.jpg[/img:176321ee69] En dan: [img:176321ee69]http://members.home.nl/jirivanbergen/Computertotaal/driver2.jpg[/img:176321ee69] Zo hoef je zelfs je DVD of film niet in fullscreen te kijken op je laptop terwijl hij op de TV wel fullscreen blijft.
Link naar reactie
Ik wil hier wel even op reageren, ik heb een Gf4 ti4400 en ik weet precies hoe ik de instellingen moet doen want ik heb al heel lang Gf4 kaarten. Mijn probleem is dat ik iedere keer dat ik windows opnieuw installeer, dat ik steeds moet experimenteren welke detonators het bij mij deze keer gaan doen. De versie die het bij de laatste installatie prima deden doen het bij de volgende niet meer, en waarom weet ik niet maar het is wel een beetje lastig. Wat ik bedoel te zeggen is dat het ook aan de drivers kan liggen, ondanks dat de versies vlak naast elkaar liggen.
Link naar reactie
[quote:fb2f3d7559="DarkScribe"]Ik wil hier wel even op reageren, ik heb een Gf4 ti4400 en ik weet precies hoe ik de instellingen moet doen want ik heb al heel lang Gf4 kaarten. Mijn probleem is dat ik iedere keer dat ik windows opnieuw installeer, dat ik steeds moet experimenteren welke detonators het bij mij deze keer gaan doen. De versie die het bij de laatste installatie prima deden doen het bij de volgende niet meer, en waarom weet ik niet maar het is wel een beetje lastig. Wat ik bedoel te zeggen is dat het ook aan de drivers kan liggen, ondanks dat de versies vlak naast elkaar liggen.[/quote:fb2f3d7559]Oke..... En dan? Ik snap eve het nut van deze post niet :roll: :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...