Ga naar inhoud

vergelijking


Aanbevolen berichten

ik heb de asus 9280 ti4200 8x agp 128 mb ik weet niet zeker maar die is toch kwa performance toch ongeveer hetzelfde als met deze Asus A9600SE TDP ATI Radeon 128Mb AGP Asus A9600 XT TVD ATI Radeon 128Mb AGP want mijn kaart raakt na een tijdje oververhit, heb hem bij de winkel ingeleverd (Norrod) daar zeiden ze dat ie het goed deed en ik zeg van niet want ik heb nu tijdelijk een andere kaart in mijn systeem en daar heb ik geen problemen mee (oude riva tnt2) Dus wil ik hier wat meer info over want dan ik ik hem inruilen Prettige feestdagen en een goed nieuwjaar Alvast bedankt
Link naar reactie
[quote:6fddcd495e="Shadow_figure"]Dus wil ik hier wat meer info over want dan ik ik hem inruilen Prettige feestdagen en een goed nieuwjaar Alvast bedankt[/quote:6fddcd495e]Wat wil je eigelijk van ons weten? Ook snap ik het eve niet: Heb je al geld gehad van de winkel ofzo? Of heb je hem nog thuis liggen? Wat je wel kan doen is eens kijken naar de ventilatie in je kast, de air-flow moet wel een beetje goed zijn: - Onderaan links een in de kast zuigende ventilator - bovenaan langs de proc een blazende uit de kast ventilator. Dat is waarschijnlijk een beter idee dan het verwisselen van je videokaart. Je kunt bijv ook eens alle PCI kaarten onderaan zetten zodat de AGP kaart alle ruimte heeft, en haal de klepjes voor de PCI openingen eens weg, als je dan een ventilator aan de voorkant hebt wordt de lucht langs de AGP kaart naar buiten gevoerd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...