Ga naar inhoud

VIVO op grafische kaart


Aanbevolen berichten

Ik heb een tijdje geleden een nieuwe pc gekocht.Chiq machien en er zit natuurlijk een videokaart in.Geforce MX 9200 of zoiets met vivo aansluiting.Bij deze kaart heb ik jamergenoeg geen handleiding gekregen want het is een fabriekspc.Juist een klein pdf'je maar daar stond niks over vivo. Bij die kaart kreeg ik dan nog eens een kabeltje voor die vivo aansluiting.Dat kabeltje geeft mij een gele video ingang en uitgang. Als ik daar nu mijn playstation op aansluit toont hij dat beeld niet.Ik zou graag gewoon de beelden kunnen bekijken op mijn scherm dan heb ik geen TV nodig. Wat doe ik fout?Of wat heb ik nog meer nodig? Dank bij voorb Tamess
Link naar reactie
[quote:bc0e110dd6="tamess"]sorry bij zoeken naar info over vivo was ik redelijk in de war geraakt de kaart zelf is een nVIDIA geforce FX 5200 256MB VIVO sorry maar ja computerstuff is ook niet men top. This nu denk ik wel duidelijker. Tamess[/quote:bc0e110dd6] Ik heb ook met de VIVO op mijn kaart lopen klooien. Het werkt nu wel bij mij en het lag aan iets heelt stoms. Ten eerste moet je natuurlijk wel de WDM driver van Nvidia geïnstalleerd hebben. Zorg dan dat je meteen Asus digital VCR download. Dit alles kun je [url=ftp://ftp.asus.com.tw/pub/ASUS/vga/nVidia]HIER[/url] vinden. Als het allemaal goed is heb je dan beeld. Bij mij had ik toen nog geen beeld. Ik wist niet waar het aan lag. Maar toen bedacht ik me ineens dat wanneer je bijv. een videorecorder via de scart uitgang op de composite ingang van de vivo aansluit, er een verschil is tussen Scart out en Scart in. Daarom zitten er op die universele verloopstekkers die je bijv. bij de hema goedkoop kunt kopen ook schakelaars om te wisselen tussen in en uitgaand signaal. Daar bleek bij mij het probleem te zitten. Ik had namelijk een verloopstekker die was voor video-in, en om van de videorecorder naar de pc te gaan moet je de schakelaar op video-out zetten. Bij de hema gekocht en sindsdien werkt het bij mij :D . Hopelijk heb je hier wat aan, succes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...