Ga naar inhoud

Radeon 9600-XT vs. Nvidia 5900-Xt


Aanbevolen berichten

Jullie hebben vast wel gehoort van de nieuwe kaarten van radeon de Snelle en niet te dure [url=http://1toppc.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=PROD&Product_Code=9600XT-TVD128]Radeon 9600-XT[/url] Nu heb ik pas vernomen dat de Nvidia 5900-Xt Stukken sneller is voor maar €10,- meer! [url=http://www.tweakers.net/reviews/434]Review Nvidia 5900-XT[/url] Ik was van plan een Asus 9600-XT te halen maar nu ik dit zo lees, maar wat denken jullie ervan Beat deze 5900-XT nu echt de 9600-XT?! ook gekeken naar de toekomst (Hl2 en andere DX9.0 Games)
Link naar reactie
  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dat zijn AntiAliasing (weg zaagtandeffect) enAnisotropisch Filteren (voor betere scherpte van objecten die verder weg liggen, zodat je nog tegels e.d kunt onderscheiden ipv een gekleurde brij te krijgen) Juist het feit dat die 6900 xt dat zo goed doet maakt de keuze niet zo eenvoudig. Wat heb je liever 100 fps kartelig en onscherp of 50 fps scherp en ontkarteld.
Link naar reactie
[quote:f4c33c02b0="DutchVTR"]Dat zijn AntiAliasing (weg zaagtandeffect) enAnisotropisch Filteren (voor betere scherpte van objecten die verder weg liggen, zodat je nog tegels e.d kunt onderscheiden ipv een gekleurde brij te krijgen) Juist het feit dat die 6900 xt dat zo goed doet maakt de keuze niet zo eenvoudig. Wat heb je liever 100 fps kartelig en onscherp of 50 fps scherp en ontkarteld.[/quote:f4c33c02b0] Duidelijk ja Tja 100fps is niet verkeerd maar ja Scherp en Recht alles tja waarom heeft die 5900Xt dat nou ook niet :D dan was de keuze niet moeilijk maar wat zouden jullie doen?! 9600XT of 5900XT?
Link naar reactie
[quote:bc00f6ba12="Fresyl"][quote:bc00f6ba12="DutchVTR"]Dat zijn AntiAliasing (weg zaagtandeffect) enAnisotropisch Filteren (voor betere scherpte van objecten die verder weg liggen, zodat je nog tegels e.d kunt onderscheiden ipv een gekleurde brij te krijgen) Juist het feit dat die 6900 xt dat zo goed doet maakt de keuze niet zo eenvoudig. Wat heb je liever 100 fps kartelig en onscherp of 50 fps scherp en ontkarteld.[/quote:bc00f6ba12] Duidelijk ja Tja 100fps is niet verkeerd maar ja Scherp en Recht alles tja waarom heeft die 5900Xt dat nou ook niet :D dan was de keuze niet moeilijk maar wat zouden jullie doen?! 9600XT of 5900XT?[/quote:bc00f6ba12] Ik persoonlijk ? als ik eerlijk moet zeggen ga ik liever voor minder mooi beeld een meer snelheid , maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.
Link naar reactie
[quote:8ffac9a3a3="Keepitcold14"]en als je de 5900xt vergelijkt met de 9800pro? is er dan een verschil? en is er een groot tussen de ati radeon 9800pro en de 9800XT?[/quote:8ffac9a3a3] De R9800Pro is al sneller (over het algemeen) als de grote broer van de 5900Xt (de ultra). En de XT is weer ff sneller als de pro, niet echt veel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...