Ga naar inhoud

nieuwe pc met grafische kaart


Aanbevolen berichten

Heb net mijn nieuwe pc besteld maar toch nog een vraagje Ik had oorspronkelijk als grafische kaart een Hercules 3D Prophet 9800 128 MB Tvout/DVI AGP Retail € 335,40 . Deze is nu echter niet meer verkrijgbaar, als alternatief heeft men mij de 9600SE aangeboden, deze zou de vervanger zijn van de 9800 en kwalitatief even goed zijn. klopt dit?
Link naar reactie
Thanks guys dacht al dat ze me iets aan het wijsmaken waren in de winkel, zal dus direct bellen om de bestelling aan te passen. Misshcien een 9800 pro nemen, kost wel wat meer 452 teg 335 EUR, maar zal zien. 9700 verkopen ze niet in die winkel of toch niet meer. Is er een groot verschil tussen een 9800 SE en een gewone (lees non pro) 9800. Denk zelfs dat Hercules het enige merk was dat nog een 9800 in de aanbieding had, tot voor kort dan toch.
Link naar reactie
of kan ik misshien beter een 9600 pro nemen of zo? Ik zeg zomaar iets maar ik zal missch even de specs geven van mijn nieuwe pc. Nu ik ga ervaan uit dat als het binnen mijn budget past de 9800 pro de beste keuze is. misschien dat een ander merk dan Hercules nog een 9800 in de aanbieding heeft De website van de winkel: [url]http://www.fashioncomputers.be/Prijslijsten/artikels.asp?ID=160[/url] PIV 3.0 Ghz 2*512 DDR Abit IC7-G Max2 Advance MB Maxtor 160 GB SATA
Link naar reactie
das ook waar natuurlijk, maar met de prijs ben ik het niet eens hoor heb eens gekeken bij andere winkels en daar betaal je toch gemakkelijk 360 eur voor een non pro. Maybe een domme vraag maar hoe verhoudt een 9600 pro zich tot een 9800se of een 9800pro is dat de moeite waard om te nemen of niet? Dit hangt een beetje van het budget af rond de 300 eur wilde ik spenderen maar een 9800 pro kost toch al min 100 eur extra, vandaar de vraag
Link naar reactie
[quote:0d8aa9f824="boomertje"] Maybe een domme vraag maar hoe verhoudt een 9600 pro zich tot een 9800se of een 9800pro is dat de moeite waard om te nemen of niet? Dit hangt een beetje van het budget af rond de 300 eur wilde ik spenderen maar een 9800 pro kost toch al min 100 eur extra, vandaar de vraag[/quote:0d8aa9f824] kijk eens naar wat vergelijkingen op internet, in de FAQ staan bij vraag 2 wat linkjes naar diverse testen. Als je 300 Euro te besteden hebt zou ik toch zeker voor een 9700 PRO (als die nog te krijgen is) gaan of anders een 9800Non-pro voor minder is zoals gezegd de GeForce FX5900XT een goeie keuze
Link naar reactie
heb me een nieuwe pc aangeschaft voor een totaal van max 1500 eur, nu had ik voor de videokaart max 300 eur voorzien, normaal had ik een 9800 non pro, maar die kunnen ze niet meer krijgen bij de groothandel. Probleem de 5900xt vind ik ook nergen terug in de prijslijst. Vandaar dat ik noodgedwongen moet overstappen naar een 9800se of een 9600pro van hercules. Eventueel ook een nvidia kaart. Hier de link van de winkel met prijslijst kijk zelf maar even [url]http://www.fashioncomputers.be/Prijslijsten/artikels.asp?ID=160[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...