Ga naar inhoud

Driver Problemen


Aanbevolen berichten

Mijn computer doet de laatste tijd heel raar. Bijvoorbeeld als ik aan het internetten ben en iks scroll naar beneden of naar boven dan lijkt het net als of alles met 3fps verplaats zeg maar. Ik dacht eerst dan dit kwam omdat ik veel met software had gekloot. Dis ik had format C gedaan, windows opnieuw geinstalleerd maar hij doet nog steeds raar!!!. Ik dacht dit misschien te verhelpen om een draiver te downloaden maar als ik hem wil instaleren dan geeft hij de volgende fout: Error Number: 0x80040707 Desrciption: Dll function call crashed: ISLAYER.ISLIsATICard Setup will now terminate. Help me!!!, want dit is echt heel irritant angezijn ik nu sommige games niet meer kan spelen.
Link naar reactie
te zien aan de foutmelding heb je een ATI kaart? Zou je de volgende keer meschien wat meer info kunnen geven? Maar probeer nog eens een nieuwe instalatie van Windows en dan de drivers instaleren die je bij je kaart zelf hebt gehad. Stap, als dat goed werkt, eens over naar de 3.9. Ben zelf een GF4 gebruiker dus kan je niet veel vertellen over de ATI kaarten.... Maar ik doe mijn best.
Link naar reactie
ik had windows net opnieuw geinstalleerd. Ik heb een Dell 4550. ATI radeon 9700/9500 Misschien ga ik Windows er nog een keer op zetten.(opnieuw installeren dus) Zou iemand mij misschien kunnen vertellen in stapjes wat je moet doen en waar je op moet letten(voor de zekerheid). Ik heb zo'n speciale Dell-windows Home SP 1. Dit is echt heel vervelend want ik kan geen enkel beetje nieuw spel meer spelen.
Link naar reactie
En als ik a Tuner opstart dan krijg ik dit bericht: Your primary VGA Hardware is: () aTuner was unable to find supported Hardware. - Only GeForce- and Radeon-Cards are supported. - If you using a GeForce, please remind that aTuner only supports the nVidia Detonator and ATI Catalyst Drivers. - Try the newest aTuner Version - If you still got this message, feel free to email the Autor: aths@gmx.net (You can use Copy&Paste from this Memo-Field.)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...