Ga naar inhoud

Kloon van het scherm


Aanbevolen berichten

vraagske :lol: Ik bekijk mijn films via s-kabel op mijn tv scherm, hetgeen perfect werkt :lol: , nu dit doe ik via kloon op mijn nvieuw kaart !!!! Nu de vraag kan ik naar een film kijken en tegelijkertijd op mijn pc werken, wat moet ik dan doen ??? want nu krijg ik ook de dvd steeds op mijn pc-monitor, heeft dit te maken dat ik niet kloon moet aanvinken maar "verticaal" of horizontaal ...... en hoe moet ik dan juist tewerk gaan ??? Alvast bedankt :wink: :wink:
Link naar reactie
Ja, maar dan zul je de taakbalk nog zien en veel last hebben vab de dingen die je nog op je comp doet. Maar waarom download je niet gewoon eve 53.03? http://download.nvidia.com/Windows/53.03/53.03_winxp2k_international_whql.exe (Alleen Windows XP/2000) De versie die je nu hebt lijkt op een versie van onder de 3x.xx, een nieuwe driver doet alles ten goede, zowel in spellen als in functionaliteit. Een overstap van 3x.xx naar 53.03 zal met 3DMark 2001 een prestatie winst van ongeveer 750 punten opleveren, dat deed het bij mij dan (GF4 Ti 4200).... Kun je meschien ook eve zeggen over welk type video kaart we het hier hebben?
Link naar reactie
[quote:dedf7edc0c="patje_petje"]Generaal X 1000 x dank ......................... wow, alles werkt perfect na ik die driver heb gedownload, fantastisch :P :wink: :P :wink: :lol: :lol: :lol:[/quote:dedf7edc0c][size=18:dedf7edc0c][color=blue:dedf7edc0c]DANK U[/color:dedf7edc0c][/size:dedf7edc0c] Ben ik niet voor niks op dit forum, maar heb je het op de manier gedaan zoals ik zei in mijn eerste post? of toch anders? Ben zelf momenteel ook bezig met mijn TV-out dus alles is handig om over dat onderwerp te weten....
Link naar reactie
[quote:b24862c8bf="Johnny321"][quote:b24862c8bf="e.rou"]ik heb wel beeld, maar bij mij is dat zwart/wit, hoe kan dit komen en wat kan ik er aan doen?\ Erik[/quote:b24862c8bf]Lees de [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=99415]FAQ!![/url] Daar staat in: [b:b24862c8bf]Ik heb zwart wit beeld:[/b:b24862c8bf] Check de...[/quote:b24862c8bf]je hebt gelijk maar aan die FAQ moet echt wat gedaan worden, wat heb ik nou aan die oplossing???? Er moeten veel meer oplossingen bij, wat er nu staat is echt te weinig, wat daar staat laat je alleen maar checken of je TV het wel ondersteund of niet... Daar heb je niks aan, het is tegenwoordig maar zelden dat een TV dat niet ondersteund.... PS: @ RD Dit is een tip :wink:
Link naar reactie
Ik heb eve mijn eerste uitleg genomen maar nu met plaatjes dus....: [b:b1c6fa905b]nView-modi: Kloon Display-paar: (Monitor - TV) Anoloogbeeldscherm + TV[/b:b1c6fa905b] [img:b1c6fa905b]http://members.home.nl/jirivanbergen/driver1.JPG[/img:b1c6fa905b] Ga dan naar: (in dat menutje aan de zijkant) Voledig-scherm-video Zorg dat de opties zo staan: [b:b1c6fa905b]Zoominstelling: Beide (of zoals in het plaatje Videospiegel, ik zag bij mijn geen verschil) Volledig scherm-apparaat: Secondair beeldscherm[/b:b1c6fa905b] [img:b1c6fa905b]http://members.home.nl/jirivanbergen/driver2.JPG[/img:b1c6fa905b] Zo werkte het bij mij iig. Je kunt de DVD/gedownloade film gewoon in een venster op je PC zien terwijl hij op de TV fullscreen is.
Link naar reactie
[quote:2e30087278="General X"] je hebt gelijk maar aan die FAQ moet echt wat gedaan worden, wat heb ik nou aan die oplossing???? Er moeten veel meer oplossingen bij, wat er nu staat is echt te weinig, wat daar staat laat je alleen maar checken of je TV het wel ondersteund of niet... Daar heb je niks aan, het is tegenwoordig maar zelden dat een TV dat niet ondersteund.... PS: @ RD Dit is een tip :wink:[/quote:2e30087278] TV-out gedeelte van de FAQ doet Slashhead, stuur hem even een PB. Ik vind je oplossing en plaatjes goed genoeg voor de FAQ
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...