Ga naar inhoud

Fifa 2004 en 9700 NP draait slecht:)


Aanbevolen berichten

Ik heb in het verleden m'n Radeon 9700 np in een Duron 900 Mhz draaien en Fifa 2004 deed er zonder problemen en het beeld was ook niet schokkerig. Nu heb ik m'n Radeon 9700 in een ander systeem gedaan namelijk: AMD 2600+XP 512Mb (333Mhz) Catalyst 3.7 Soltek 3702 barebone met Nforce2 chipset Win XP +SP1 Fifa 2004 v1.0 En wat blijkt?? Fifa 2004 draaien ontzettend slecht en het performt voor geen meter. Ik vraag me toch af hoe dit kan , want NFSU draai ik op de hoogste resolutie, max payne 2 , Call of Cuty, Battlefield 1942 draaien allemaal erg goed. Heeft iemand hetzelfde probleem gehad? En hoe kan ik dit oplossen? Lost de Fifa 2004 Patch v1.1 iets op?
Link naar reactie
[quote:97f9090645="Red Dragon"]probeer die patch anders gewoon, dan weet je het zeker. verder zou ik eens de Catalyst 3.9 drivers proberen, zie FAQ[/quote:97f9090645] De fifa patch wou ik nog even uitstellen, want ik heb nog een analoge modem. Ik gebruik liever niet de Catalyst 3.9 drivers vanwege COD. Daarnaast draait 3.7 perfect. En ja ik weet dat de omega driver en de fastwrite optie wellicht een oplossing zal zijn voor cod , maar daar begin ik niet aan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...