Ga naar inhoud

Systeem boot wel/niet wat is er aan de hand?


Aanbevolen berichten

Als eerste Hallo! Ik zit met een opmerkelijk (iig voor mij) probleem dat luid als volgt. - Ik druk mijn systeem aan, hij boot, scherm komt alles loopt goed. - Dag later of paar uur, ik druk mijn systeem aan, alle fans en troepjes beginnen te draaien, maar GEEN beeld GEEN post piep :( Nou heb ik net een nieuwe videokaart dus had ik het id dat het daar miss aan kon liggen. Ik heb dat ding eruit gehaald, oude kaart erin en ja hoor booten als een trein, had ook meteen de bios gecleared dus moest instellingen veranderen. Dat doe ik en druk op opslaan, opstarten. Beeld valt uit en nee komt niet meer terug....... computer uit gedaan en weer aan, beeld komt, sluit af startopnieuw op probleem "lijkt" weg. Vervolgens stop ik mijn NIEUWE kaart erin en ja hoor BEELD....maar niet voor lang nu al 3x na de computer aan te zetten heb ik geen beeld gehad.. de enigste manier hoe ik na mijn id beeld kan krijgen is door mijn oude kaart er ff in te doen, en dan mn nieuwe.. en met een beetje geluk krijg ik beeld :S mensen mensen wie kan mij helpen met mijn probleem *systeemspecs* Asus A7N8X Del. AMD 1800XP. 256 kingston 2700. Asus Radeon 9600XT oude kaart Connect 3D Radeon 9000
Link naar reactie
Het lijkt een beetje op wat ik gehad heb, bij een club3d kaart: Bij koude start, geen beeld. Aan / uitzetten soms ineenkeer weer beeld en soms 3x aan/uit zetten. De kaart was net nieuw. De kaart was RMA gegaan en RMA-afdeling had het getoetst in een ander systeem en ook hetzelfde. Wil je niet bangmaken, maar ik ben bang dat het aan je videokaart ligt. Vraag me niet in detail wat het is, want dat heeft niemand aan mij teruggekoppeld.
Link naar reactie
:D maakt niet uit of je me bang maakt :D Ik had zelf ook wel het id dat het aan mijn nieuwe vidkaart lag, alleen het aparte is/was dat wanneer ik mijn oude kaart erin deed, ik ook na iut het bios te gaan geen beeld had.. maar vooralsnog hij ging vanmorgen aan met mijn oude kaart.. dat maakt het vermoeden van mijn nieuwe videokaart sterker.
Link naar reactie
Nee hij valt niet zomaar ineens uit, alleen bij aanzetten, of verandering in de bios... ben nu bezig met testen van het systeem heb er nu een antec 350W in zitten..... en het "lijkt goed te zijn" maar ja ff afw88 maar morgen haal ik een qtec 550w op als ik het probleem dan nog heb... stuur ik hem maar op als niemand anders een id heeft wat het kan zijn. :wink:
Link naar reactie
[quote:b75f97b99a="Neorim"]ben nu bezig met testen van het systeem heb er nu een antec 350W in zitten..... en het "lijkt goed te zijn" maar ja ff afw88 maar morgen haal ik een qtec 550w op als ik het probleem dan nog heb... stuur ik hem maar op als niemand anders een id heeft wat het kan zijn. :wink:[/quote:b75f97b99a] van die antec naar die qtec heeft weinig zin....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...