Ga naar inhoud

Definitieve keuze , nieuwe videokaart


Aanbevolen berichten

[quote:f74c1717e1="NoepZoR"]dat kun je nu nog niet zeggen, ik kan je nu wel de 9600pro aanbevelen, maar tegen die tijd kan de markt weel heel anders zijn... dus vraag het pas als je daadwerkelijk er geld voor hebt en niet van over 10 jaar ga ik een processor kopen, welke raden jullie me aan..[/quote:f74c1717e1] Oke sory sorry sorry :oops: :oops:
Link naar reactie
[quote:29457edd70="Computerfreakje"][quote:29457edd70="NoepZoR"]dat kun je nu nog niet zeggen, ik kan je nu wel de 9600pro aanbevelen, maar tegen die tijd kan de markt weel heel anders zijn... dus vraag het pas als je daadwerkelijk er geld voor hebt en niet van over 10 jaar ga ik een processor kopen, welke raden jullie me aan..[/quote:29457edd70] Oke sory sorry sorry :oops: :oops:[/quote:29457edd70] sorry dat k zo bot doe, maar tis nu eenmaal de werkelijkheid, you snap ? ;) ik heb een HDD besteld omdat ik er geld voor had ;) anders zou ik er ook geen topic voor openen
Link naar reactie
[quote:264de14305="Vandread"]hahaha freakje begint weer! hier kunnen we toch geen zinnig antwoord op geven? jij bent ook niet eigenwijs en hardleers...[/quote:264de14305] nee hij heeft gewoon een rijke fantasie in de trend van, ah had ik maar 150 euro, wat zou ik dan kunnen kopen, maar dat weet hij niet gaat ie et vragen, komt ie er achter dat ie geen geld heeft, en dan vraagt hij maar naar iets wat hij over 6 maand wil kopen, en als er een markt veranderlijk is, dan is het de pc markt wel..... ps computerfreakje, kun je geen bijbaantje nemen, ik dee op mn 13de folders, verdien je toch een leuk centje bij, ik verdiende met een relatief kleine wijk (150 huizen, ong 5 uur in de week) €50 per 4 weken, ook kun je je ouders vragen om geld, zeg je gewoon: mama mijn videokaart is kapot en ik moet een nieuwe...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...