Ga naar inhoud

response tijd wel bij TFT maar niet bij CRT monitoren


Aanbevolen berichten

[quote:e130471ade="Baris Ka"]Mijn tip: koop als je games wilt spelen nooit een tft-monitor. Het is echt niet geschikt om games mee te spelen :D[/quote:e130471ade] Iilayma 17" tft met 16ms voor +_ 400/500 euro is uitstekend geschikt om games mee te spelen.... mijn tip: koop waar je geld voor hebt en waar je prioriteiten liggen...
Link naar reactie
[quote:1242cbb35a="Vandread"][quote:1242cbb35a="Baris Ka"]Mijn tip: koop als je games wilt spelen nooit een tft-monitor. Het is echt niet geschikt om games mee te spelen :D[/quote:1242cbb35a] Iilayma 17" tft met 16ms voor +_ 400/500 euro is uitstekend geschikt om games mee te spelen.... mijn tip: koop waar je geld voor hebt en waar je prioriteiten liggen...[/quote:1242cbb35a] 1000 / 16 = 62,5 keer per sec beeld verversing, een goedkope CRT haalt al 85 of meer... ps 1000 gedeelt door je aantal hertzen van je CRT is je "responsetime" mijn 85 hertz bak doet dus 1000 / 85 = 11,76ms
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...