Ga naar inhoud

computer naar tv kabel


Aanbevolen berichten

yo ik heb een probleempie ik heb sinds kort een kabel om van mijn video-kaart naar de tv (scart-aansluiting). Alles doet het behalve dat ik geen kleur heb op mijn tv alles is zwart-wit en ik wil kleur. Heb laatst als de nieuwst drivers gedownload van nvidia voor mijn 3D-kaart: Nvidia geforce FX 5200 128ram. De kabel is van het merk Bandridge. Ik hoop dat iemand een antwoord weet op mijn vraag : Hoe krijg ik kleur in mijn beeld van mijn tv? bedankt alvast
Link naar reactie
Dat probleem ligt bij je tv. Dit is niet op te lossen. Zelf heb ik verschillende kabels en manieren geprobeerd en elke keer kreeg ik het zwart wit. Later hoorde ik dat het probleem ligt bij het aantal beeldlijnen van een tv. De meeste videokaarten in een doorsnee pc schijnen er meer of minder te hebben dan een doorsnee tv. Als je toch gebruikt wilt maken van je pc om beeld op de tv te krijgen, kan je een Matrox videokaart kopen. Deze hebben wel hetzelfde aantal beeldlijnen. Ik hoop dat dit juiste informatie is, want ik heb het alleen maar via via gehoord. Suc6!
Link naar reactie
[quote:37334ced26="rikverhagen"]Dat probleem ligt bij je tv. Dit is niet op te lossen. Zelf heb ik verschillende kabels en manieren geprobeerd en elke keer kreeg ik het zwart wit. Later hoorde ik dat het probleem ligt bij het aantal beeldlijnen van een tv. De meeste videokaarten in een doorsnee pc schijnen er meer of minder te hebben dan een doorsnee tv. Als je toch gebruikt wilt maken van je pc om beeld op de tv te krijgen, kan je een Matrox videokaart kopen. Deze hebben wel hetzelfde aantal beeldlijnen. Ik hoop dat dit juiste informatie is, want ik heb het alleen maar via via gehoord. Suc6![/quote:37334ced26] ik weet nie of dat waar is ik heb een geforce fx 5200 en een hele oude sony TV die het toevallig wel doet dus msch klopt wat jij zegt nie maar ik kan fout zijn en heb ik het zelfde aantal beeldlijnen maare een ding heb je wel bij de beeldscherm opties gekeken of de beeld niet op zwart wist staat ipv bijv 16 bit kleuren
Link naar reactie
ennuh? hebben we ook de FAQ gelezen? http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=99415 [quote:13f97a7c8b]Probleempjes: Ik heb zwart wit beeld: Check de instelling voor S-video of Composiet. Kijk in de handleiding van je TV welk type signaal wordt ondersteund en welke externe ingang je daarvoor gebruiken moet. [/quote:13f97a7c8b] dus misschien heb je een verkeerde kabel aangeschaft, en dan kan het inderdaad kloppen dat je TV alleen een composiet signaal ondersteund, waardoor je dus zwart-wit beeld hebt...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...